به گزارش پارس نیوز، 

مصطفی قنبرپور در حاشیه جلسه هم اندیشی باشگاه‌ها و کمیته داوران، گفت: همانطور که خودتان گفتید امروز همایشی برگزار شد و مسائل داوری و تغییراتی که در داوری به وجود آمده توضیح داده شد. مباحث مختلفی بیان شد که اهمیت زیادی داشت. به نظر من باید بیشتر از یک جلسه در این مورد داشته باشیم. این هماهنگی‌ها بین داواران و مربیان و سرپرستان باید بیشتر شود. باید آموزش‌های بیشتری داده شود تا یک بازی سالم و بدون تنش را شاهد باشیم. 

 

وی در مورد وضعیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به اردوی خوبی که در قطر داشتیم تیم ما بسیار آمده است و امیدوارم بازیکنان ملی ما که امروز ملحق می‌شوند شرایط هماهنگی بیشتر را فراهم کنند. تمرینات خوبی از سوی برانکو برای تیم در نظر گرفته شده است و یک حس برتری را در بازیکنان ایجاد کردند. در بازی با پدیده هم امیدوارم یک عملکرد خوب و جوانمردانه را مشاهده کنیم و اگر حادثه خاصی رخ ندهد شاهد پیروزی پرسپولیس باشیم.

 

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه در فضای مجازی جوی به راه افتاده که شاید بعد از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس به تیم ملی برود، گفت: در این مورد هیچ اطلاعی ندارم، اما شخصیت برانکو را به خوبی می‌شناسم. او نسبت به باشگاه و هواداران تعهدی دارد و مطمئنم آنقدر شخصیت قوی دارد که به راحتی پرسپولیس را ترک نمی‌کند مگر اینکه صلاح کشورمان به انجام این انتقال باشد.