به گزارش پارس نیوز، 

پنجره نقل و انقالات ژانویه به طور رسمی بسته شد. به همین بهانه نگاهی خواهیم داشت به بهترین ترانسفرهای این دوره از نقل و انتقالات زمستانی.

گونسالو ایگواین

این بازیکن از میلان که به طور قرضی در آن بازی می‌کرد به چلسی ملحق شد و تیم لندنی این شانس را دارد که بعد از به پایان رسیدن قرارداد قرضی با پرداخت ۳۶ میلیون یورو انتقال را دائمی کند.

آلوارو موراتا

او با قراردادی قرضی و برای مدت ۱۸ ماه از چلسی به اتلتیکومادرید پیوست. تیم مادریدی این شانس را دارد تا در ازای پرداخت ۴۵ میلیون یورو این قرارداد را دائمی کند.

سسک فابرگاس

هافبک اسپانیایی از چلسی به موناکو فرانسه ملحق شد تا به این تیم کمک کند تا مانع از سقوطش به دسته پایین‌تر شود. یکی از دلایل این انتقال تیری آنری بود که در آرسنال با هم هم‌بازی بودند، اما او بلافاصله بعد از پیوستن سسک به موناکو اخراج شد.

ماریو بالوتلی

مهاجم جنجالی و ۲۸ ساله ایتالیایی بعد از این که به عنوان بازیکن آزاد نیس را ترک کرد توانست تیم پیدا کند و راهی المپیک مارسی شد. او قرار است تا پایان فصل در این تیم بماند.

کوین پرنس بوآتنگ

در یکی از عجیب‌ترین انتقالات این بازیکن به طور قرضی از ساسولو به بارسلونا ملحق شد. والورده در خط حمله مشکلاتی دارد و به همین دلیل او به این تیم اضافه شد.