به گزارش پارس نیوز، 

 با رسیدن به ژانویه و فصل زمستان تیم‌های اروپایی به صرافت تقویت خود می‌افتند و هر روز خبر از جابجایی بازیکنان مختلف در سطح اروپا شنیده می‌شود. لحظه به لحظه با ما باشید با تمام اتفاقاتی که پیرامون مبحث نقل و انتقالات در فوتبال اروپا  در ساعات پایانی آن  اتفاق خواهد افتاد.

چهارشنبه 30 ژانویه؛

* گری کیهیل مدافع باتجربه چلسی که در این تیم نیمکت نشین است در رادار آرسنال قرار گرفته است.

Image result for ‫گری کیهیل‬‎

 

* کالوم هادسون اودوی وینگر تیم چلسی در حال تلاش است تا مسئولان این تیم را متقاعد کند که رضایتنامه وی برای پیوستن به بایرن‌مونیخ را صادر کنند.

Image result for callum hudson odoi

 

* خسه رودریگز وینگر تکنیکی تیم پاری سن ژرمن در یک‌قدمی پیوستن به رئال بتیس قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به این تیم ملحق خواهد شد.

Image result for jese rodriguez

 

* باشگاه موناکو که روزگار تلخی را سپری می‌کند و وضعیت خوبی در جدول لیگ فرانسه ندارید قصد ترمیم خط دفاعی خود را دارد و برای این کار میراندا از اینتر را در نظر گرفته است.

Image result for miranda inter

 

* آرین روبن وینگر باتجربه تیم بایرن‌مونیخ که در پایان فصل قراردادش با باواریایی‌ها به اتمام می‌رسد با تیم اف‌سی توکیو ژاپن به توافق رسیده است.

Image result for roben

 

* باشگاه اورتون قصد دارد جنک توسون مهاجم ترک‌تبار خود را به فروش برساند و مبلغ فروش او را 20 میلیون پوند اعلام کرده است.

Image result for cenk tosun

 

* سادیو مانه در رادار رئال مادرید قرار گرفته است اما مدیربرنامه‌های وی اعلام کرد او قصد جدایی از جمع شاگردان کلوپ را ندارد.

Image result for sadio mane

 

* رناتو سانچز جدی‌ترین گزینه سران پی اس جی برای جایگزینی رابیوت است اما باشگاه بایرن مونیخ با انتقال وی مخالفت کرده است.

Image result for renato sanches

 

* ریکاردو کوارشما وینگر پرتغالی تیم بشیکتاش قصد جدایی از این تیم و پیوستن به پورتو را دارد.

Image result for quaresma

 

* مالکوم وینگر برزیلی تیم بارسلونا که در این فصل کمتر به کار گرفته شده قصد جدایی از این تیم را دارد. از آرسنال به عنوان مشتری دست به نقد او نام برده می‌شود.

Image result for malcom