به گزارش پارس نیوز، 

در بازی اول مرحله پلی آف گیتی پسند -جمعه پنجم بهمن ماه- در سالن پیروزی اصفهان از ساعت ۱۶ میزبان مقاومت البرز رده هشتمی بود که تا دقیقه ۱۸ به لطف دستان چسبناک سپهر محمدی، دروازه بان گیتی پسند و در روزی که سرمربی گیتی پسندی ها از بازیکنانش راضی نبود، بازی بدون گل بود. 

اما حملات سریع گیتی پسندی‌ها باعث شد تا قبل از به پایان رسیدن نیمه اول با گل‌های مهدی جاوید و محمد شجری، گیتی پسند از رقیبش پیشی بگیرد و دست پر به رختکن بروند.

در نیمه دوم نیز تا دقیقه ۳۸ سپهر محمدی توانسته بود دروازه خود را علی‌رغم حملات زهردار مقاومتی، بسته نگاه دارد اما در نهایت ابوالقاسمی فرد در دقیقه ۳۹ دروازه گیتی پسند را باز کرد تا مقاومت در نهایت ۶ بر ۱ مغلوب گیتی پسند شود.

این هفته پنج شنبه -۱۱ بهمن- ساعت ۱۶ باید گیتی پسند به البرز برود تا در بازی دوم مرحله پلی آف میهمان مقاومت باشد. سهیلی مقدم بازیکن مقاومت در مصاحبه بعد از شکست تیمش در اصفهان گفت: «هدف ما شکست گیتی‌پسند در البرز است تا بتوانیم  به بازی سوم برسیم و تمام تلاشمان را برای رسیدن به مرحله بعد انجام می‌دهیم.»

پس گیتی پسند در البرز کار راحتی نخواهد داشت و در مقابل مقاومتی بازی می‌کند که در اصفهان نزدیک به ۲۰ دقیقه در مقابل تیم پرمهره گیتی پسند دست به هر تهدیدی علیه آن‌ها زد؛ با توجه به اینکه مسابقه گیتی پسند و مقاومت از شبکه ورزش و البرز به صورت زنده پخش می‌شود، شاید بهترین عامل برای تشویق روحیه بازیکنان جویای‌نام مقاومت باشد تا در مقابل گیتی پسند از جان و دل مایه بگذارند.

گیتی پسند در صورت برد در بازی پیش‌رو راهی نیمه نهایی می‌شود و باید به مصاف برنده بازی ملی حفاری اهواز و سن ایچ ساوه برود. 

در تمام بازی‌های این فصل سن ایچ ساوه مغلوب تیم جوان ملی حفاری اهواز شده است و در ادامه ملی حفاری رقیب احتمالی گیتی پسند در مرحله نیمه نهایی است.

برنامه سایر مسابقات دوم مرحله یک چهارم پلی آف لیگ برتر فوتسال کشور بدین صورت است:

شهروند ساری- مس سونگون

سوهان محمد سیما قم- فرش آرا مشهد

سن ایچ ساوه- ملی حفاری اهواز


  •