به گزارش پارس نیوز، 

در نخستین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشورمان 2 تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان و تیم مس سونگون ورزقان در سالن پور شریفی تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان توانسته از بازی کمتر تیم مس سونگون ورزقان استفاده کرده و در صدر جدول قرار گیرد.تیم مس سونگون ورزقان در آخرین رقابت خود در لیگ برتر فوتسال پس از قهرمانی در مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا مغلوب شده بود و تیم فوتسال گیتی پسند اما توانسته بود تیم آذرخش بندرعباس را با نتیجه  با نتیجه ای بسیار نزدیک شکست داده و جایگاه نخست جدول را همچنان در تصاحب خود داشته باشد.دیدار دو تیم از 18 آغاز خواهد شد.

جدال حساس مس سونگون و گیتی پسند صدرنشین/بالانشین ها به دنبال تثبیت جایگاه

فرش آرا  مشهد-سن ایچ ساوه( جمعه 16 شهریور)

تیم فوتسال فرش آرا مشهد در آخرین دیدار از رقابت های لیگ برتر فوتسال کشورمان مقابل تیم فوتسال مقاوت قرچک شکست خورده بود و در مقابل اما تیم فوتسال سن ایچ ساوه با نتیجه 3 بر 2 توانسته بود حریف خود را شکست دهد.2 تیم فوتسال در میانه های جدول قرار دارند و به دنبال صعود به رتبه های اول تا پنجم لیگ برتر فوتسال کشورمان هستند.دیدار تیم های فرش آرا مشهد و سن ایچ ساوه روز جمعه (16 شهریور)در سالن شهید بهشتی مشهد با نظارت مهدی کرد-علی حجی زاده -محمد داودپور و حمید رضا طیب طاهری برگزار خواهد شد.

جدال حساس مس سونگون و گیتی پسند صدرنشین/بالانشین ها به دنبال تثبیت جایگاه

اهورا بهبهان - مقاومت البرز( جمعه 16 شهریور)

تیم های اهورا بهبهان و مقاومت البرز در قالب رقابت های هفته نهم  لیگ برتر فوتسال کشورمان از ساعت 18 در سالن شهید بقایی بهبهان به مصاف تیم فوتسال کشورمان خواهد رفت.تیم فوتسال اهورا بهبهان به دنبال آن است تا با پیروزی در این دیدار از قعر جدول لیگ برتر فوتسال جدایی یابند.ناظران این دیدار نیز سید سجاد فتح الهی، محمدمهدی حقوقی و جواد شرونی هستند.

آذرخش بندرعباس -مقاومت قرچک( جمعه 16 شهریور)

هر 2 تیم دیدار هفته گذشته لیگ برتری خود را با شکست پشت سر گذاشته اند .دو تیم جمعه سالن فجر بندرعباس به مصاف یکدیگر خواهند رفت و همچنین مجید فراهانی، ولی امجدی، مهدی طاهری و حسین وحدتی به عنوان ناظران این دیدار خواهند بود.آذرخش بندرعباس در رتبه یازدهم جدول و همچنین تیم فوتسال مقاومت قرچک در رتبه دهم جدول رقابت ها قرار دارد.گفتنی است نتایج هر 2 تیم در لیگ برتر فوتسال کشورمان  با 8 امتیاز برابر بوده و می توانند با پیروزی در این دیدار خود را از مخمصه انتهای جدول رهایی بخشند.

 

جدال حساس مس سونگون و گیتی پسند صدرنشین/بالانشین ها به دنبال تثبیت جایگاه

شهروند ساری - سوهان محمد سیما قم( جمعه 16 شهریور)

شهروند ساری توانسته در فاصله میان دیدار های لیگ برتر فوتسال کشورمان برنامه های تمرینی با کیفیتی را برگزار کند و در بهترین وضعیت تمرینی بازیکنان خود به مصاف تیم نیمه اولی سوهان محمد قم سیما خواهد رفت.شهروند ساری در رتبه هفتم و همچنین سوهان محمد قم سیما در رتبه سوم جدول قرار دارد.ناظران این دیدار نیز اسماعیل کمربسته ،صادق محمدی، محمد رضا ذاکریو محمد تیموری خواهند بود.

پارسیان شهر قدس -  حفاری اهواز( جمعه 16 شهریور)

تیم فوتسال پارسیان شهر قدس جزو 3 تیم فوتسال کشورمان قرار دارد  و گفتنی است از لحاظ وضعیت دفاعی تیم نامنسجم است.تیم حفاری اهواز اما در رتبه لیگ قرار دارد و در 7 دیدار گذشته لیگ برتر ، با توجه به یک بازی کمتر نسبت به سایر  تیم ها شکستی را متحمل نشده و جزو یکی از بهترین تیم ها محسوب می شود. این دیدار در سالن الغدیر شهر قدس زیر نظر حسین توانا، حسینعلی محمدنژاد، حمید رضا قدسی راغب و فرزین صالح برگزار خواهد شد.

جدال حساس مس سونگون و گیتی پسند صدرنشین/بالانشین ها به دنبال تثبیت جایگاه

 ارژن شیراز - شهرداری ساوه( جمعه 16 شهریور)

تیم فوتسال شهرداری ساوه با 4 امتیاز از 7 دیدار لیگ برتر فوتسال کشورمان وضعیتی بسیار بد نسبت به سایر تیم ها دارد.ناظران این دیدار محمود نصیرلو، علی مرادیان،رحیم محمدی و علی حفیظی هستند. دیدار دو تیم در سالن شهید ابوالفتحی شیراز از ساعت 18 آغاز خواهد شد.


انتهای پیام/