به گزارش پارس نیوز، 

تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به فینال جام ملتهای آسیا، نیاز به جنگندگی بازیکنان مازندرانی دارد.

مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره رقابتهای فوتبال جام ملتهای آسیا در امارات، امروز و فردا با انجام دو دیدار پیگیری می شود و فینالیست های این دوره مشخص می شوند.

در نخستین بازی این مرحله، تیمهای فوتبال جمهوری اسلامی ایران و ژاپن از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین امارات با قضاوت داور استرالیایی به مصاف هم می روند.این دیدار از جهات مختلفی دارای حساسیت های زیادی است.

ایران، آخرین باری که راهی دیدار فینال جام ملتهای آسیا شد در سال 1976 تهران بود که با شکست کویت به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت. حالا 43 سال از آن تاریخ گذشته و امشب، شیرمردانی از خطه قهرمان پرور کشورمان، قصد دارند با صعود به فینال، طلسم این همه سال ناکامی در این رقابتها را بشکنند.  

کی روش و بازیکنانش خوب می دانند که عبور از سد ژاپن،کار سختی است اما ایرانی اگر بخواهد کاری را انجام دهد چیزی جلودارش نیست. مرتضی پور علی گنجی، رامین رضاییان و امید ابراهیمی بازیکنان مازندرانی حاضر در این مسابقات که تا اینجای کار ، به عنوان ستون های محکم در ترکیب ایران، خوب درخشیدند امشب هم باید به همراه دیگر ملی پوشان غیور ، با جنگندگی و شجاعت، شایستگی های خود را به نمایش بگذارند و بار دیگر فوتبال ناب ایرانی را به رخ جهانیان بکشند.

علیرضا بیرانوند ،اشکان دژاگه ،سردار آزمون،احسان حاج صفی،وحید امیری و علیرضا جهانبخش دیگر ستاره های کشورمان هستند که امشب باید همپای هم برای صعود به فینال آسیا بجنگند.

ایران با 3 قهرمانی و 4 عنوان سومی و ژاپن با 4 قهرمانی و یک مقام چهارمی در این مسابقات، از تیمهای پرافتخار آسیا محسوب می شوند که جدال امشب آنها برای صعود به فینال و تصاحب جامی دیگر، حساسیت زیادی دارد.