به گزارش پارس نیوز، 

فراز کمالوند درباره دیدار فردای تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: این دیدار به نوعی فینال مسابقات است و برنده آن قهرمان جام ملت‌ها می‌شود. ایران و ژاپن از همه تیم‌های جام بهتر بودند و طبیعتاً برنده مسابقه بیشترین شانس را برای رسیدن به قهرمانی دارد.

وی افزود: شاید اگر ایران و ژاپن در فینال به هم می‌رسیدند بازی جذاب‌تر می‌شد، اما فکر می‌کنم ایران مانند ۵ بازی قبلی خود در این دیدار هم برنده از زمین بیرون می‌آید. من قبل از جام ملت‌ها هم گفتم و الان هم می‌گویم که ما قهرمان می‌شویم، مگر اینکه اتفاق غیر قابل پیش‌بینی رخ بدهد. الان در آسیا هیچ تیمی نمی‌تواند مقابل ایران قد علم کند.

سرمربی تیم آلمینیوم هرمزگان در مورد این که آیا فوتبال ایران با رفتن کی‌روش متضرر می‌شود یا خیر، یادآور شد: جواب این سوال اظهر من الشمس است. قطعاً با رفتن کی‌روش ما ضرر می‌کنیم، اگر او از ایران برود، مربی تیم دیگری می‌شود و حتی بیشتر هم پول می‌گیرد. ما یک زمانی با بحرین و عمان که بازی می‌کردیم، تن‌مان می‌لرزید، ولی الان ناراحتیم که چرا نتوانستیم اسپانیا و پرتغال را شکست بدهیم.

کمالوند ادامه داد: ما با ۸ سال پیش‌مان قابل قیاس نیستیم. برخی‌ها یا حافظه‌شان ضعیف است یا خودشان را به ندانستن زده‌اند. فکر می‌کنم این افراد به فکر فوتبال ملی نیستند و تعلقات شخصی دارند. ما الان در آسیا خیال‎مان راحت است. اگر می‌تواند بعد از کی‌روش بهتر از او را بیاورند، این کار را انجام بدهند. تاج به عنوان یک آدم عاقل و به‌ عنوان بهترین رئیس فدراسیون چند سال اخیر، تحت تاثیر این حرف‌ها نیست.

وی خاطرنشان کرد: حفظ تاج و کی‌روش در این مقطع خیلی مهم است، چون آینده فوتبال ما را تضمین می‌کند. هر اتفاقی غیر این بیفتد، جز ضرر چیزی برای فوتبال ما نخواهد داشت.