به گزارش پارس نیوز، 

سریال دعوا‌های کی‌روش و برانکو همچنان ادامه دارد و اینبار سرمربی پرسپولیس تهران در اظهار نظری عجیب مدعی شده در این دوره از جام ملت‌های آسیا تیم‌هایی همچون کره جنوبی، ژاپن و کره جنوبی کیفیت بالایی ندارند و تیم ملی ایران باید با این شرایط قهرمان شود.

این ایجاد توقع در آستانه بازی مهم ایران و ژاپن اتفاق بسیار عجیبی بود که تنها می‌تواند شرایط روحی ملی‌پوشان را به هم بریزد و از سوی دیگر واکنش احتمالی سرمربی تیم ایران را به همراه خواهد داشت.

اگر قرار است کارلوس کی‌روش سرش به کار خودش باشد و صحبت کردن در خصوص تیم پرسپولیس و مسائل دیگر به او ارتباطی ندارد، سرمربی سرخپوشان پایتخت هم باید تنها در خصوص تیم خودش حرف بزند، چون ایجاد توقع و تحت فشار قرار دادن تیم ملی در این برهه زمانی کار درستی نیست.

اگر بخواهیم با خودمان روراست باشیم، داستان کی‌روش و برانکو هیچگاه تمام نخواهد شد و هرچند وقت یکبار یکی از این دو مربی برای تسویه حساب‌های شخصی یک طعنه به نفر مقابل می‌زند و مسئولان فوتبال ایران هم همینطور منفعل به کار خود ادامه می‌دهند و هیچ برخوردی با این موضوع نمی‌کنند.

برانکو در تمام صحبتهایش مدعی شده برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کند، اما آیا در صورت شکست احتمالی تیم ملی ایران مقابل ژاپن برانکو و دستیاران خارجی او واقعا ناراحت می‌شوند یا عکس‌العملی در جواب آلکساندر لوپز مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی کشورمان خواهند داشت!