به گزارش پارس نیوز، 

امیر خوش‌خبر در خصوص اینکه سرپرست فدراسیون والیبال مدعی شده با او نشستی در خصوص بازگشت به والیبال برگزار کرده است، اظهار داشت: من یک گوشه وزارت ورزش نشستم و سرم به کار خودم است و هیچ صحبتی برای برگشتم به فدراسیون مطرح نشده است. تنها یک بار با افشین داروی صحبت کردم که آن هم در خصوص بازگشت به والیبال نبود.

وی در واکنش به اینکه کادر فنی و بازیکنان تیم ملی خواستار بازگشت او هستند، گفت: خبر دارم کادر فنی و برخی بازیکنان خواستار برگشت من هستند، اما بعید می‌دانم کولاکویچ شرطی برای بازگشت من گذاشته باشد تا خودش را محدود کند. والیبال به اندازه کافی نفر داره و بهتر است بروند سراغ همان کسانی که می‌گفتند لازم نیست افرادی مثل من در این رشته باشند.

سرپرست سابق تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که برخی بازیکنان اعلام کردند اگر او به تیم ملی برنگردد، خداحافظی می‌کنند، تصریح کرد: به نظر من این تصمیمات مهم باید به طور رسمی اعلام شود تا زمانی که در حد گمانه‌زنی باشد نمی‌شود در این خصوص صحبت کرد. اگر بازیکنان با من صحبت کنند، از آنها می‌خواهم برگردند و با قدرت کارشان را دنبال کنند. نمی‌خواهم به خاطر من والیبال متضرر شود و پیدا کردن جایگزین برای من راحت است، اما نمی‌شود جای خالی بازیکنانی مثل سعید معروف را پر کرد. 

خوش‌خبر در خصوص مدیریت افشین داوری خاطرنشان کرد: داوری سال‌های سال در ورزش حضور دارد و در سطوح مختلف مدیریتی کار کرده است. او جزو مدیرانی است که اگر از مشاوران خوب استفاده کند، می‌تواند گزینه خوبی برای والیبال ایران باشد.