به گزارش پارس نیوز، 

پس از این که احمد ضیایی به خاطر قانون جدید بازنشستگی مجبور به کناره‌گیری از ریاست فدراسیون والیبال شد افشین داوری به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد تا وی مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال را فراهم کند. انتخاباتی که به نظر می‌رسد تا پایان سال برگزار نمی شود و وزارت ورزش تصمیمی برای برگزاری انتخابات این فدراسیون، پیش از پایان سال جاری ندارد.

از آنجایی که سال آینده، سال بسیار مهمی برای والیبال ایران است و رقابت‌هایی همچون مقدماتی المپیک 2020، لیگ ملت‌ها و رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار می‌شود لازم و ضروری است که پرونده انتخابات فدراسیون والیبال در همین سال جاری بسته می‌شد.

در حال حاضر حتی نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون والیبال انجام نشده و با توجه به پروسه طولانی‌مدت بررسی صلاحیت کاندیداها، پیش‌بینی می‌شود انتخابات این فدراسیون در سال آینده برگزار شود. این که چرا وزارت ورزش هیچ تصمیمی در خصوص تعیین تکلیف ریاست فدراسیون والیبال نگرفته می‌تواند یک وقت‌کشی برای والیبال ایران باشد. داورزنی سال‌ها ریاست فدراسیون والیبال را بر عهده داشته و به همین دلیل از اهمیت برگزاری انتخابات این فدراسیون در اسرع وقت باخبر است و به همین دلیل از او انتظار می‌رود این موضوع اهمیت بیشتری بدهد.