به گزارش پارس نیوز، 

لیگ برتر والیبال در شرایطی برگزار می‌شود که برخی از تیم‌های قدیمی با مشکلات مالی بسیاری به فعالیت خود ادامه می‌دهند. یکی از این تیم‌ها چند فصل پیش با جذب ستاره‌های والیبال ایران تلاش کرد قهرمان لیگ برتر شود اما قراردادهایی که در آن زمان با این ستاره‌ها بسته شد نه تنها باعث قهرمانی این تیم نشد بلکه مشکلاتی را به دنبال داشت که تا امروز هم این مشکلات ادامه دارد.

یکی از ستاره‌هایی که در ان زمان جذب این تیم شد محبوبیت زیادی در بین هواداران داشت، چرا که از یک طرف در تیم شهرش بازی می کرد و از طرف دیگر جایگاه خیلی خوبی در تیم ملی والیبال داشت. این بازیکن باتجربه با قراردادی یک میلیارد و ششصد میلیون تومانی به عضویت تیم شهرش درآمد و چک ضمانتی را به همین مبلغ از دریافت کرد. مسئولان این تیم یک میلیارد تومان از قرارداد این بازیکن را به وی پرداخت کردند اما هیچ رسیدی از او دریافت نکردند. بازیکن محبوب آن روزها هم در اقدامی قابل تامل از این اعتماد سوء‌استفاده کرد و چک ضمانت را به اجرا گذاشت و کار تا جایی پیش رفت که اموال باشگاه توقیف شد و مسئولان این باشگاه مجبور شدند کل رقم قرارداد را پرداخت کنند تا علاوه بر یک میلیاردی که قبلا پرداخت کرده بودند یک میلیارد و ششصد میلیون تومان دیگر هم به این بازیکن پرداخت شود و این بازیکن در کل دو میلیارد و ششصد میلیارد تومان دریافت کند.

بازیکن مورد نظر در حال حاضر در لیگ ایران بازی نمی کند اما خاطره بدی را برای همشهریانش به جا گذاشت و به نظر نمی‌رسد هواداران این تیم کاری که اسطوره والیبال ایران و شهرشان با تیم محبوب‌شان انجام داد را فراموش کنند.