به گزارش پارس نیوز، 

بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه فردا به ایران برمی‌گردد تا دور سوم تمریناتش را همراه سرخپوشان آغاز کند. او مشغول استراحت کنار خانواده است و همراه ماریو بودیمیر، مهاجم جدید تیم و مارکو استیلینوویچ، بدنساز پرسپولیس چهارشنبه به تهران برمی‌گردد. 

 

دروازه‌بان دوم پرسپولیس در مورد شرایط اردوی قطر به ما گفت: «روز‌های سخت برای تیم طی شده و حالا همه ما آماده هستیم. قرار بود برای نیم‌فصل دوم تمریناتی داشته باشیم، اما به قدری تمرینات سنگین بود که برای یک فصل کامل آماده شده‌ایم! البته ادامه بازی‌ها برای‌مان واقعاً سخت است زیرا در لیگ باید برای قهرمانی بجنگیم، در جام حذفی، ممکن است رقابت‌های ۱۲۰ دقیقه‌ای داشته باشیم و به این بازی‌ها باید لیگ قهرمانان آسیا را هم اضافه کنید.»

 

رادوشوویچ اضافه کرد: «انتظارات از پرسپولیس به بالاترین حد خود رسیده است. هواداران می‌گویند تیمی که در نیم‌فصل اول با کمترین بازیکن، به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و در لیگ برتر هم مدعی قهرمانی بود، حالا باید به راحتی قهرمان شود و در آسیا هم بدرخشد. البته این موضوع کارمان را سخت می‌کند، اما برای همه ما، چالش‌های جذابی به همراه دارد. بازیکنان پرسپولیس علاقه خاصی به کسب موفقیت دارند و به همین خاطر بود که با سختی در قطر تمرین می‌کردیم.» 

 

این دروازه‌بان کروات در مورد خرید جدید پرسپولیس این‌طور گفت: «ماریو بودیمیر مهاجمی سرزن و چهارچوب‌شناس است که با کارنامه‌ای بسیار خوب به تهران می‌آید. همه ما به کیفیت بازی او ایمان داریم و خیلی زود توانست در اردوی قطر، با سایر بازیکنان ارتباط برقرار کند. ماریو توانایی آن را دارد که همه را شگفت‌زده کند و در لیگ برتر باعث هیجان بیشتر روی سکو‌ها شود. او در تیم‌های بزرگی بازی کرده و می‌خواهد در پرسپولیس هم بازیکن موفقی باشد.» 

 

رادو در نهایت افزود: «بازیکنانی که به تازگی به جمع‌مان اضافه شده‌اند، بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی هستند. آن‌ها از انگیزه و روحیه بالایی بهره می‌برند و کیفیت تیم را نیز بالا برده‌اند. کنار هم، می‌خواهیم شروع پرقدرتی در لیگ داشته باشیم و تا جایی که ممکن است، امتیاز بگیریم. قطعاً هواداران هم به کمک‌مان می‌آیند تا در هر بازی، یک تیم بانشاط باشیم که راه پیروزی را بلد است. پرسپولیس بهترین تیم ایران و قاره آسیا به شمار می‌رود که باید بار دیگر این موضوع را ثابت کنیم.»