به گزارش پارس نیوز، 

 احسان حدادی نائب قهرمان المپیک لندن در پرتاب دیسک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف اصلی ما کسب بهترین نتیجه در المپیک است و هر صحبتی که می‌شود کسب بهترین نتیجه است یعنی موضوع پول مطرح نیست. بحث اصلی امکانات اولیه مثل فیزیوتراپ و مربی است.

وی افزود: در رشته دو و میدانی بر خلاف سایر رشته‌ها یک تیم کامل در اختیار ورزشکار قرار می‌گیرد و من مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیونی که درخواست کرده‌ام برای کسب بهترین نتیجه است. من شرایط ایده‌ال را گفتم، چون باید شرایط ایده‌آل را در نظر بگیریم. ۱۰۰ میلیون که فدراسیون گفته می‌دهد ۱۰ هزار دلار می‌شود. ما از امروز هم کار را شروع کنیم دیر شده است با این حال سعی می‌کنم با کمترین هزینه اردو‌ها را شروع کنم.

حدادی در پاسخ به این سؤال که آیا با فدراسیون به تفاهم می‌رسد یا خیر، تصریح کرد: در نهایت این تفاهم انجام می‌شود. با ورود صالحی‌امیری به این موضوع صحبت‌های داشتیم. قرار شد این هفته یک جلسه دیگر هم برگزار کنیم که این تفاهم اتفاق می‌افتد. من شرایط کشور را درک می‌کنم و دنبال این هستم با کمترین هزینه اردو‌ها را برگزار کنم، اما برای کسب نتیجه خوب باید حداکثر‌ها را در نظر گرفت.

وی ادامه داد: با این حال هر مربی ایرانی یا خارجی باشد قبول می‌کنم و باز می‌گویم من بهترین شرایط را گفتم نه اینکه حتما این پولی را که درخواست کرده بودم را به من بدهند.

نائب قهرمان المپیک لندن در پرتاب دیسک در پاسخ به این سؤال که اگر مبلغ درخواستی‌اش به او داده نشود امکان خداحافظی از ورزش وجود دارد، تصریح کرد: خیر من ۸ سال دیگر به عنوان ورزشکار هستم. اگر بعد از آن هم شرایط فراهم شود و من را بخواهند در بحث مدیریتی ورود می‌کنم.