به گزارش پارس نیوز، 

محمدبنا در مورد جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک بیان کرد: ستاد عالی بازیها موظف است در رابطه با برنامه فدراسیون ها بررسی های لازم را انجام دهد. من و غلامرضا محمدی و حمید بنی تمیم برنامه‌های کشتی را مطرح کردیم و سوالهایی پرسیدیم و جواب هایی داده شد. مهمترین اصل در این جلسه همراهی و همکاری وزیر و صالحی امیری بود که قرار است کمال همکاری را تا المپیک با ما داشته باشند. هر بحثی مطرح کردیم و خواسته ای داشتیم، پذیرفتند و حتی گفتند بیشتر می دهند و جلسه مثبت بود.

او در مورد تامین بودجه کشتی نیزگفت: بحث اصلی همیشه به پول ختم می شود ما مسافرت های خاصی را در برنامه هایمان گنجانده بودیم که موافقت شد. پول تو جیبی بچه ها قطع شده بود که صالحی امیری تاکید کرد حتما پول را بدهیم و آن را  تامین می‌کند و در رابطه با بودجه مشکلی نیست.

بنا در پاسخ به این پرسش که چند اعزام قرار است کشتی برای کسب سهمیه المپیک داشته باشد، تاکید کرد: فکر می کنم مسابقات رسمی که آسیایی و جهانی است و برای بعد از آن دو مسابقه دیگر برای کسب سهمیه داریم تا اگر مسابقات قبلی سهمیه نگرفتیم فرصت کسب سهمیه در این مسابقات را داریم. مسابقات تدارکاتی نیز تا جهانی چهار اعزام خواهد بود. 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این پرسش که در این جلسه در مورد انتخابات فدراسیون هم صحبت شد، تصریح کرد: نه بحث ریاست و انتخابات نشد و فقط در مورد  مسائل فنی و برنامه ریزی صحبت شد که خوشبختانه گفتند بدون دغدغه تا المپیک کارها را انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد تاثیر انتخابات روی برنامه های تیم ملی نیز گفت: در دو المپیک حضور داشتم، در هردو  شش ماه مانده به المپیک تغییرات انجام شد که این اشتباه است و باید بگذاریم المپیک تمام شود. الان تمام سیستم دارد برنامه ریزی می کند و اگر انتخابات برگزار شود و یک نفر دیگر بیاید طبیعتا دنبال تغییرات است و ممکن است اصلا رییس جدید من را نخواهد. بنابراین فکر می‌کنم نباید برای انتخابات عجله داشته باشیم.

بنا در مورد گلایه خود از پرداخت پاداش به تیم ملی فوتبال نیز گفت: دل نوشته ای بود که قطعا  همه خواندید. بحث من اصلا شخص کی‌روش و تیم ملی نیست بلکه تبعیضی است که وجود دارد. البته حرفم فقط مربوط به کشتی نیست بلکه برای کل ورزش است و باید به تمام رشته های ورزشی به یک صورت توجه شود. البته حرف می زنیم می گویند فوتبال در همه جای دنیا فرق دارد و یک صنعت است اما ما دنیا نیستیم و ایران هستیم و نگاهمان باید عدالت محور باشد.

 

او در پاسخ به این پرسش که قول کسب مدال برای المپیک داده است، تاکید کرد: به جز عبدولی که در وزن المپیکی نیست، نسل طلایی داشتیم که الان نداریم، بنابراین کار سختی در پیش داریم و من قولی از این بابت نداده‌ام.