به گزارش پارس نیوز، 

تیم ملی توانست با پیروزی ۲-۰ برابر ویتنام به دومین پیروزی خود در دومین بازی اش در جام ملت های آسیا دست یابد. هر دو گل ایران در این بازی را سردار آزمون به ثمر رساند تا تعداد گل های زده این بازیکن در مجموع به عدد سه برسد. عملکرد خوب این مهاجم جوان در رسانه های خارجی هم بازتاب یافت.

فیفا با انتشار تصویری از آزمون در اینستاگرام از نقش پررنگ این بازیکن در پیروزی برابر ایران نوشت.

همچنین وبسایت انگلیسی گل در گزارشی با اشاره به پیروزی ایران برابر ویتنام تاکید کرد: « در روزی که شاگردان کارلوس کی روش به راحتی از سد ویتنام گذشتند، سردار آزمون نشان داد که جذاب ترین ستاره تیم ملی ایران است».

فاکس اسپورت هم با تیتر ادامه اوج گیری آزمون، نوشت: « جام جهانی ۲۰۱۸ برای آزمون یک فاجعه بود و باعث شد که از تیم ملی هم خداحافظی کند اما حالا این مسائل به نظر به گذشته ای خیلی دور در کارنامه ورزشی این بازیکن تعلق دارد. مهاجم روبین کازان بود که گل اول ایران را با یک ضربه سر در دقیقه ۳۸ به ثمر رساند. سپس همین بازیکن ۲۴ ساله گل دوم ایران را هم زد. ازمون یکی از مهره های کلیدی تیم ایران در مسیر چهارمین قهرمانی اش در قاره آسیا است. سخت است که باور کنیم این بازیکن همان بازیکنی است که به دلیل حملاتی که در فضای مجازی از سوی هواداران به او شد، از مسابقات ملی کناره گیری کرده بود».