به گزارش پارس نیوز، 
علیرضا حقیقی روز گذشته در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و با مسئولان تیم دیدار کرد گفته می شود، دلیل حضور حقیقی برای دریافت مطالباتش بوده است.

 

برخی شنیده ها حاکی از آن است که علیرضا حقیقی، سنگربان سابق پرسپولیس و تیم ملی که سابقه حضور در جام جهانی 2014 برزیل را در کارنامه خود دارد و این روزها در تهران تمرینات آماده سازی خود را پشت سر می‌گذارد با موافقت برانکو باشگاه پرسپولیس با این بازیکن وارد مذاکره شود.

 

 

این در حالی است که با درخشش احتمالی علیرضا بیرانوند احتمال دارد او پس از جام ملت های آسیا به یک تیم خوب اروپایی منتقل شود،

 

ایرج عرب در واکنش به اخباری که در خصوص پیشنهادات بیرانوند در رسانه‌ها منتشر می‌شود گفته است: علیرضا بیرانوند بازیکن باشگاه پرسپولیس است و نامه‌ای از تیمی برای جذب او به باشگاه نیامده است.

 

لازم به ذکر است که باشگاه پرسپولیس مبلغ ۲ میلیون دلار را برای صدور رضایتنامه علیرضا بیرانوند برای جدایی از پرسپولیس تعیین کرده است.

 

گفتنی است پیش از این نیز در خبرها آمده بود که علیرضا حقیقی احتمالا در این فصل به عنوان دروازه‌بان به تیم سایپا اضافه شود. باید دید این بازیکن تا پایان فصل نقل و انتقالات چه تیمی را انتخاب می‌کند.