به گزارش پارس نیوز، 

با وجود گذشت نیم فصل از آغاز لیگ برتر بازیکنان استقلال فقط 25 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند و این موضوع باعث شده آنها حاضر نباشند در تمرین این تیم شرکت کنند.

باشگاه استقلال در این فصل به خاطر پرداخت بدهی های گذشته با مشکلات زیادی روبرو بوده اند و چون می خواهند بازیکن جدید جذب کنند، فعلا شرایط مالی ندارند که بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند.

اما مدیران استقلال برای اینکه بتوانند بازیکنان را راضی به تمرین کردن کنند پیشنهادی به آنها داده اند که از سوی آنها رد شده است؛ امیرحسین فتحی به بازیکنان گفته است که حاضر است بابت 25 درصد از مطالبات بازیکنان دو حواله به آنها پرداخت کند که حواله اولی به ارزش 12.5 درصد قراردادشان است که 15 روز دیگر می توانند آن را وصول کنند و حواله دوم هم به همین ارزش یک ماه و نیم دیگر قابل وصول است.

فتحی با این اقدام قصد دارد بازیکنان را راضی به تمرین کردن کند اما فعلا آنها نمی خواهند تن به این اقدام بدهند و می گویند تا پول های خود را به صورت نقد دریافت نکنند تمرین نخواهند کرد.

این در شرایطی است که استقلال تمرین های خود را از تمام تیم های لیگ برتری دیرتر شروع کرده است و آبی ها همین حالا هم کمتر از یک ماه فرصت دارند خود را آماده شروع نیم فصل دوم  لیگ برتر کنند.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید اعتصاب استقلالی ها تا چه زمانی ادامه دار خواهد بود و آیا بازیکنان راضی می کنند در روزهای آینده در تمرین شرکت کنند یا نه.