به گزارش پارس نیوز، 

مدیران باشگاه استقلال برای خریدن مهره‌های جدید دچار مشکلات خاصی هستند. از بدون تیم نبودن بازیکنان خوب تا مصدومیت احتمالی نفرات، پول زیادی که مطالبه می‌کنند و...، اما در عین حال به همه موارد فوق باید یک معضل جدید را هم اضافه کنیم. مشکلی که سر منشأ آن فراسوی مرزهاست.

 

براساس خبری که ظهر دیروز به گوش‌مان رسید، بعضی از گزینه‌های خارجی مورد نظر استقلال تأکید دارند که خود مشکلی برای همراهی آبی‌ها نداشته و در عین حال حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم مزید بر علت است تا انگیزه‌شان افزایش یابد، ولی به دلیل دردسر‌ها و اشکال‌تراشی‌هایی که آمریکا و دولت ترامپ انجام داده، برای سفر به ایران مشکل دارند، چون اگر با استقلال قرارداد ببندند، برای دریافت گرین‌کارت به مشکل برمی‌خورند.

 

از سوی دیگر یک بازیکن خارجی هم تأکید کرده به دلیل تحریم‌های آمریکا، می‌ترسد در صورت پیوستن به استقلال حساب بانکی‌اش در اروپا بلوکه شده و او نه تنها نتواند دستمزد خودش را بگیرد، بلکه فعالیت‌های اقتصادی‌اش نیز دچار اختلال شود. این ماجرا زمستان سال گذشته هم باعث شد تا یکی، دو بازیکن خارجی مدنظر استقلال بهانه بیاورند و به تهران نیایند.