به گزارش پارس نیوز، 

رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات درحالی از روز گذشته (شنبه) آغاز شد که تیم ملی امارات با گلزنی احمد خلیل مقابل بحرین به تساوی یک بر یک رسید. شاگردان کی روش هم در گروه D. این مسابقات با یمن، ویتنام و عراق همگروه هستند و باید در نخستین بازی با شاگردان یان کوتسیان اسلوونیایی در یمن دیدار کنند.  

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران تاحدودی مشخص است. علیرضا بیرانوند در درون دروازه قرار دارد و احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی و سید مجید حسینی خط دفاع را تشکیل می‌دهند. البته در کنار آن‌ها رامین رضاییان یا وریا غفوری قرار می‌گیرند که تنها ابهام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت‌های آسیا است.

در خط هافبک هم، امید ابراهیمی، وحید امیری، سامان قدوس، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد حضور دارند و سردار آزمون هم تک مهاجم تیم کی روش است تا برای حضور در دیدار یمن آماده شوند. در این ترکیب علیرضا جهانبخش مصدوم است و به احتمال زیاد از دیگر دیدار‌ها به ترکیب اضافه خواهد شد.

رامین رضاییان که عضو باشگاه الشحانیه قطر است، در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به صورت ثابت بازی کرد و از محبوبیت بالایی نزد کی روش برخور دار است و احتمال دارد در امارات هم در ترکیب اولیه باشد، اما وریا غفوری از لیست بازیکنان برای  حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ خط خورد، اما با بازی‌های درخشان به تیم ملی رسید و حالا امیدوارست در این رقابت‌ها بازی کند.  

غفوری در دوره پیش جام ملت‌ها (۲۰۱۵ استرالیا) برای تیم ملی بازی کرد و باید دید کی روش از کدام بازیکن استفاده خواهد کرد که با توجه به تمرینات و بازی‌های دوستانه به نظر می‌رسد شانس غفوری بیشتر از رضاییان است.