به گزارش پارس نیوز، 

برانکو ایووانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس علی رغم جذب بازیکنان کلیدی و توانمند در فصل نقل و انتقالات زمستانی مانند مهدی ترابی، مهدی شریفی و مهدی شیری و محمد نادری و همچنین بازگشت سروش رفیعی به ترکیب سرخ پوشان در نظر دارد بعد از خروج نام گادوین منشا ار لیست باشگاه پرسپولیس در نظر دارد مهاجم جدیدی را جذب کند.

شنیده می شود برانکو در نظر دارد تا ماریو بودیمیر را از تیم دیناموزاگرب جذب کند. این مهاجم ۱۹۷ سانتی متر قد دارد و به همین دلیل امر گلزنی با ضربات سر می‌تواند مفید باشد.

این بازیکن کروات تا آخر سال ۲۰۱۹ میلادی با دیناموزاگرب قرارداد دارد و همچنین در این فصل از لیگ کرواسی نیز همراه با تیم دیناموزاگرب در چارچوب ۸ دیدار ۵ گل را به ثمر برساند.

شایعات حاکی از آن است که این مهاجم بلند قامت با برانکو ایووانکویچ برای حضور در تیم فوتبال پرسپولیس به توافق رسیده و علی رغم سن بالایی که دارد، در آینده نزدیک به جمع سرخ پوشان اضافه خواهد شد تا در کمپ اسپایر دوحه در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حضور یابد.

این مهاجم در بازار نقل و انتقالات ارزشی نزدیک به ۶۰۰ هزار یورو دارد و رقم قرارداد او نزدیک به ۹ میلیارد تومان خواهد بود.