به گزارش پارس نیوز، 

برانکو در کنار گوچی نام یک مهاجم خارجی و مهدی طارمی را هم در لیست خود قرار داده که باید دید در روز‌های آینده کدام یک از این دو بازیکن سرخپوش خواهند شد.

در خصوص جذب طارمی اوضاع کمی پیچیده است. طارمی در بین هواداران پرسپولیس با توجه به اتفاقاتی که برای این باشگاه رقم زد اصلا مقبولیت گذشته را ندارد و از طرفی با وجود علاقه شدید برانکو به این بازیکن، طارمی یک فصل دیگر با الغرافه قرارداد دارد و مبلغ قبال توجهی هم دستمزد دریافت کرده است و مهم‌تر اینکه طارمی در حال حاضر برای حضور در جام ملت‌ها در تیم ملی حضور دارد و برای پیوستن به پرسپولیس، برانکو باید تا پایان جام ملت‌ها صبر کند.

اما در شرایطی که گفته می‌شود که برانکو خودش شخصا در کرواسی به دنبال یک مهاجم خارجی است، اما از روز گذشته شایعات زیادی در خصوص مذاکره برانکو با یک مهاجم مجارستانی در صفحات اجتماعی پخش شد. مارکو فوتاکس مهاجم سابق وردربرمن آلمان و لستر سیتی بازیکنی است که گفته می‌شود مد نظر برانکو قرار گرفته و مذاکراتی را هم با برانکو داشته است.

این بازیکن ۲۸ ساله مجارستانی فوتبال حرفه‌ای خود را در وردربرمن آلمان آغاز کرد و در ۱۳ بازی برابر این تیم ۳ گل به ثمر رساند. مارکو در سال ۲۰۱۲ راهی پورتموث انگلیس شد، اما در این کشور نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در ۲۹ بازی تنها ۵ گل به ثمر رساند. این مهاجم مجاری بعد از آن راهی لسترسیتی شد که با وجود تعداد بازی کم و ۹ بازی تنها یک گل به ثمر رساند. شاید اوج درخشش این بازیکن ۱۹۶ سانتی بعد از پیوستن به تیم هایدوک اسپلیت کرواسی بود و این بازیکن توانست در ۳۷ بازی ۲۰ گل برای تیمش بزند.

نکته جالب اینکه بعد از شایعه پیوستن این بازیکن به پرسپولیس هواداران این تیم به صفحه اینستاگرام این بازیکن هجوم بردند و حضورش در ایران و پرسپولیس را به او تبریک گفتند و برای او آرزوی موفقیت کردند. این در حالی است که بعضی از هواداران تیم رقیب هم از حالا برای فوتاکس شروع به کری خوانی کرده اند.

باید دید با وجود شایعه مذاکرات برانکو با این بازیکن در نهایت این مهاجم مجاری برای پیوستن به پرسپولیس راهی ایران خواهد شد یا مهاجم مد نظر بازیکن دیگری است.