به گزارش پارس نیوز، 

تیم ملی ویتنام که یکی از رقبای ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات محسوب می‌شود و دومین دیدار شاگردان کارلوس کی‌روش برابر آنها خواهد بود، شب گذشته در دیداری دوستانه در ورزشگاه حمد الکبیر دوحه مقابل تیم فیلیپین قرار گرفت.

ویتنامی‌ها که تمرینات منظم و دیدارهای دوستانه خوبی در مسیر جام ملت‌های آسیا داشتند، در آخرین مسابقه تدارکاتی خود پیش از سفر به امارات موفق به پیروزی پُر گل ۴ بر ۲ برابر تیم ملی فیلیپین شدند تا با روحیه خوبی در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند. نخستین مسابقه تیم ملی ویتنام در گروه D جام ملت‌های آسیا روز سه‌شنبه هفته آینده برابر عراق خواهد بود و آنها چهار روز بعد باید مقابل شاگردان کارلوس کی‌روش قرار بگیرند و چهار روز پس از آن نیز به مصاف یمن بروند.

تیم ملی ویتنام طی دو سال و ۳۸ روز هیچ باختی در مسابقات دوستانه و رسمی نداشت و شب گذشته نیز موفق شد به برتری برابر فیلیپین دست پیدا کند تا با حفظ این روند شکست‌ناپذیری راهی جام ملت‌های آسیا شود. تیم ملی فیلیپین نیز در گروه C جام ملت‌های آسیا باید با تیم‌های کره جنوبی، چین و قرقیزستان رقابت کند که نخستین بازی این تیم در امارات، روز دوشنبه هفته آینده برابر کره خواهد بود.