به گزارش پارس نیوز، 

مصاحبه تند برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دیدار روز ۱۳ آذر مقابل ذوب آهن، تبعات خاصی برای این مرد کروات داشت و او از حضور روی نیمکت سرخ‌ها برای دیدار مقابل پدیده مشهد محروم شد و جدا از این، باید جریمه نقدی هم پرداخت کند.

 

برانکو در آن روز، حرف‌های تند و تیزی به زبان آورده بود. مثلا در بخشی از حرف هایش، به خوشحالی علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن از مدل داوری اشاره کرد و سپس گفت: «یک نامه به باشگاه بفرستند بگویند که شما نمی‌توانید قهرمان شوید و ما هم با آرامش بازی‌ها را دنبال می‌کنیم! هر کاری می‌کنند که قهرمان نشویم، اما ما باز هم قهرمان خواهیم شد.»

 

بخش‌های دیگر از صحبت‌های برانکو نیز مشخص بود که می‌تواند برایش دردسر‌هایی به همراه داشته باشد و همین اتفاق هم افتاد. بعد از اعلام حکم کمیته انضباطی، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی یک غوغای بزرگ به راه انداختند و از مدیران باشگاه خواستند به رای جدید اعتراض کرده و آن را نپذیرند.

 

هفته قبل، کمال کامیابی نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر درگیری با کی روش استنلی مهاجم سپاهان از بازی با پدیده محروم شده و حالا هم برانکو به خاطر مصاحبه‌ای که مشخص بود برایش تبعاتی به همراه دارد، اما طرفداران پرسپولیس به این موضوع معترض هستند و از ایرج عرب می‌خواهند وارد ماجرا شده و به این اتفاقات، اعتراض کند.