به گزارش پارس نیوز، 

رقابت دو دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر به اوج خود رسیده است؛ اما شایعات جدایی یکی از سنگربانان سرخ‌پوش بیش از پیش شنیده می‌شود.

در همین خصوص امروز بوژیدار رادوشویچ صحبت‌هایی به میان آورده که گویا برای علیرضا بیرانوند خط‌ونشان کشیده است و می‌تواند به آرزوی خود که تبدیل شدن به دروازه‌بان اصلی پرسپولیس است، برسد. قضیه از آن‌جایی نشأت می‌گیرد که شاید بیرانوند برای عملکرد خوبش، ایران را به یکی از تیم‌های خارجی ترک کند. البته پیش از شروع لیگ برتر هم زمزمه‌های جدایی او از پرسپولیس و رفتن به بشیکتاش شنیده می‌شد، اما تیم ترکیه‌ای با جذب لوریس کاریوس از جذب سنگربان شماره یک تیم ملی و سرخ‌پوشان پایتخت منصرف شد.

با این وجود که زمان نقل‌وانتقالات زمستانی فرارسیده است، شاید بیرانوند قصد ترک ایران را داشته باشد، البته رفتنش در پایان فصل محتمل‌تر خواهد بود.

صحبت‌های رادوشویچ، در این باره را در زیر می‌خوانید:

من همیشه آماده‌ بودم و هستم تا در صورت صلاحدید برانکو ایوانکوویچ دروازه‌بان شماره یک شوم.من سه‌سال است که در پرسپولیس حضور دارم و همیشه منتظر این هستم که دروازه‌بان ثابت تیم شوم. زمزمه‌های زیادی اطراف باشگاه در خصوص جدایی علیرضا از جمع ما شنیده می‌شود، ولی قلبا دوست دارم هر اتفاقی که می‌افتد به نفع پرسپولیس باشد. فکر می‌کنم با جدایی احتمالی بیرانوند از جمع ما، من می‌توانم دروازه‌بان اصلی تیم شوم.