به گزارش پارس نیوز، 

این روزها شایعه رفتن مرتضی تبریزی مهاجمی که در این فصل از تیم ذوب‌آهن اصفهان به استقلال پیوست، به لیگ خارج شنیده می‌شود.

 

تبریزی در نیم فصل اول توانست فقط یک گل برای استقلال به ثمر برساند و در اکثر بازی‌ها با تشخیص وینفرد شفر روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشته است.

 

لیگ ترکیه یکی از کشورهایی‌ است که گفته می‌شود خواهان به خدمت گرفتن این مهاجم شده است اما طبق قانون، با توجه به اینکه تبریزی امسال در دو تیم به میدان رفته نمی‌تواند به تیم دیگری ملحق شود. البته اگر این بازیکن در ابتدای ماه ژانویه تصمیم به جدایی داشته باشد می‌تواند به لیگ ژاپن، کره یا چین ملحق شود. در این‌باره با مرتضی تبریزی تماس گرفتیم که وی اعلام کرد هیچ خبری از تیم‌هایی که به وی پیشنهاد داده‌اند، ندارد و تمام تمرکزش روی استقلال و موفقیت با این تیم است.

 

تبریزی در این باره اظهار داشت: «من استقلال را خیلی دوست دارم و می‌خواهم با این تیم به عنوان قهرمانی دست یابم و تمام تمرکزم این است که بتوانم با این تیم بهترین نتایج را کسب کنم. فکر نمی‌کنم حالا حالاها از استقلال جدا شوم زیرا هنوز به آن چیزهایی که مد نظرم بوده نرسیدم. مطمئن باشید استقلال در نیم فصل دوم شرایطش کاملا متفاوت خواهد شد و تمام تلاش‌مان این است که استقلال بهترین نتایج را کسب کند.»

 

تبریزی درخصوص شرایط تیم در نیم فصل اول ادامه داد: «استقلال در نیم فصل اول نتایج بسیار خوبی را به دست آورد. ما توانستیم در چهار هفته پایانی بهترین نتایج را کسب کنیم و تمام تلاش‌مان این است که این روند را در نیم فصل دوم نیز تکرار کنیم. کار سختی در پیش داریم اما با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به این مهم دست خواهیم یافت.»

 

مهاجم استقلال درباره اینکه آیا در نیم فصل دوم تعداد گل‌هایش را افزایش خواهد داد یا خیر گفت: «دوست دارم برای استقلال مثمرثمر باشم و تمام تلاشم این است که رضایت کادر فنی و هواداران را کسب کنم. هر بازیکنی هم دوست دارد گلزنی کند و من هم از این قائده مستثنی نیستم. اما در وهله اول مهم نتیجه گرفتن و موفقیت تیم است.»