به گزارش پارس نیوز، 

میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی ۲ بر ۲ استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: از نظر فنی استقلال مقابل ذوب آهن بی‌نظیر بازی کرد. اگر این تیم در اختیار مربی دیگری بود نمی‌توانست از بازیکنان جوان اینگونه بازی بگیرد. همه بازیکنان استقلال خوب بودند و بازی استقلال مقابل ذوب آهن این مژده را به هواداران داد که با حضور بازیکنان جدید جذب شده استقلال به شرایط مطلوب می‌رسد.

وی افزود: از مدیریت باشگاه، مربی و کادرفنی تیم باید تشکر کنم که تیم خوبی را برای مسابقات آماده کرده‌اند و بازیکنان جوان و مستعدی در استقلال حضور دارند. البته آنها باید بدانند که بازی مقابل ذوب آهن پایان کار نیست و کارنامه این بازیکنان در پایان فصل صادر می‌شود بنابراین این مساله را  در ذهن خود دیکته کنند.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه ذوب آهن در نیمه اول بهتر بازی کرد، گفت: اسم برخی از بازیکنان جوان استقلال را هم من نمی‌دانم و استقلال یک تیم جوان شده است و هرچه زمان بگذرد بهتر بازی می‌کند. بازی دوم بهتر از بازی اول بازی کردند و در نیمه دوم هم از نیمه اول بهتر بودند. خود من هم این دوره جوانی را پشت سرگذاشته‌ام و می‌دانم که بازی‌های اول برای بازیکنان جوان چقدر سخت است. خوشبختانه مربی با استقلال کار می‌کند که به جوانان اعتقاد دارد و به بهترین نحو از بازیکنان جوان استفاده می‌کند.

انتهای پیام/