به گزارش پارس نیوز، 

پس از قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد منچستریونایتد به مصاف پاریسن ژرمن خواهد رفت. نتایج ضعیف تیم انگلیسی تحت هدایت خوزه مورینیو، صبر مالکان یونایتد را لبریز کرد و آن ها سرمربی خود را با پرداخت بیش از بیست میلیون پوند هزینه اخراج کردند. ابتدا قرار بود مایکل کریک تا انتهای فصل هدایت شیاطین سرخ را برعهده بگیرد اما سولسشر، بازیکن سابق یونایتد هدایت این تیم را تا انتهای فصل برعهده گرفت.

منچستری ها دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و تقابل مقابل ساوتهمپتون سومین رقابت سولسشر روی نیمکت یونایتد بود. در دقیقه پنج، روی حرکت انفرادی تماشایی رشفورد در سمت راست، ارسال زمینی او در دهانه دروازه فقط مسئولیت عبور توپ از خط دروازه را بر عهده داشته پل پوگبا قرار داد. در سی و سومین دقیقه بازی، سانتر بلند آندره هررا از جناح راست، با پرش بلند و ضربه سر پوگبا همراه شد تا دومین گل یونایتد ثبت شود. در ثانیه های پایانی نیمه نخست، مارسیال با فرار از آفساید صاحب توپ شد و سپس سانتر زیبایی برای رشفورد انجام داد که او توپ را وارد دروازه حریف کرد. هنوز نیمه اول تموم نشده بود که حریف یکی از گل ها را پاسخ داد تا بازی با نتیجه 1-3 در نیمه نخست تمام شود.

بازی در نیمه دوم از هیجان گلی های پیاپی افتاد اما باز هم دیدنی بود. در نهایت در دقیقه 72 پوگبا، ستاره شیاطین سرخ، با پاسی دیدنی، لوکاکو را صاحب توپ کند و این بازیکن در مصافی تقریبا تک به تک با بگوویچ، توپ را با پای راست به درون دروازه بفرستد. 

بدین ترتیب یونایتد برای سومین بازی پیاپی پیروز مسابقه شد. فقط دو مربی در هر سه بازی نخست خود در تیم جدیدشان در لیگ برتر بیش از سه گل به ثمر رسانده اند: شکسپیر (لسترسیتی) و سولسشر (منچستریونایتد). پل پوگبا، ستاره فوق العاده تیم ملی فرانسه و یونایتد تا اینجای کار بیش از هر فصل دیگری در کارنامه خودش گلزنی کرده است.