به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال استقلال خوزستان که در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران تنها ۶ امتیاز کسب کرد، قعرنشین جدول لیگ است و تلاش می‌کند تا در نیم فصل دوم بتواند به شرایط خوبی برسد. پس از مشکلاتی که برای آبی‌ها بوجود آمد و با محرومیت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) روبرو شدند، بیشتر بازیکنان این تیم درصدد جدایی از استقلال بودند، اما به دلیل اینکه دریافتی قرارداد شان به ۵۰ درصد رسید، حق جدایی نخواهند داشت.

مسئولان آبی پوشان خوزستان به جز کادرفنی و ۳ بازیکن این تیم، دریافتی بازیکنان را به ۵۰ درصد رساندند تا آن‌ها با فسخ قرارداد یک طرفه نتوانند به باشگاه دیگری بپیوندد. البته طبق اعلام مسئولان استقلال خوزستان، قرار است طی ۲ روز آینده درصدی از قرارداد این ۳ بازیکن هم پرداخت و سپس دستمزد کادرفنی به حساب آن‌ها واریز شود.

فرزین گروسیان، یونس دلفی و وحید خشتان فوتبالیست‌هایی هستند که طبق شنیده‌ها پیشنهاداتی دارند، اما باید ابتدا رضایت نامه شان را از مدیران باشگاه دریافت کنند و سپس به تیم دیگری بپیوندند. همچنین به دلیل محرومیت استقلال خوزستان از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) آن‌ها اجازه جذب بازیکن را ندارند و باید دید نیم فصل دوم را چگونه پشت سر خواهند گذاشت.

قرار است تمرینات این تیم با هدایت کریم بوستانی و ایمان مبعلی، از ۱-۲ روز دیگر آغاز شود تا آن‌ها برای نیم فصل دوم لیگ آماده شوند. همچنین مدیران استقلال خوزستان درصدد هستند تا زودتر سرمربی خود را انتخاب کنند تا با تلاش بازیکان در لیگ ماندنی شوند.

هفته نخست دور برگشت لیگ هجدهم از ۱۵ بهمن آغاز می‌ شود و استقلالی‌ها باید در نخستین دیدار با ماشین سازی تبریز دیدار کنند.