به گزارش پارس نیوز، 

بعد از اعلام وزیر ورزش و جوانان مبنی بر خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یک نفر برای خرید باشگاه استقلال پیشقدم شده که اسم و رسمش برای هواداران استقلال و اهالی فوتبال غریب و ناشناخته است. محمد مهدیان که مدیریت یک هلدینگ ورزشی – اقتصادی به نام «رهپویان پردیس آراد» را بر عهده دارد اعلام آمادگی کرده تا باشگاه استقلال را بخرد. البته او تاکید کرده به شرطی خریدار و مشتری آبی‌پوشان تهرانی است که قیمت در نظر گرفته شده از سوی سازمان خصوصی‌سازی برای فروش سهام باشگاه استقلال معقول باشد. مهدیان و شرکت «رهپویان پردیس آراد» در زمینه بازاریابی و تبلیغات فعالیت می‌کند. مهدیان به تازگی قصد داشت باشگاه داماش گیلان را بخرد که در مذاکرات انجام شده موفق به انجام این کار نشد. در ادامه او به عنوان اسپانسر با داماشی‌ها قرارداد بست که این قرارداد هم به جایی نرسید و خیلی زود فسخ شد. محمد رضا حاجی‌پور مدیرعامل باشگاه داماش در این خصوص به روزنامه گل می‌گوید: «او ابتدا برای خرید باشگاه داماش پا پیش گذاشت که در مذاکرات مشخص شد آنطور که ادعا می‌کرده توان خرید و پرداخت هزینه‌های این کار را ندارد. بعد به عنوان اسپانسر قرارداد بستیم که این بار هم نتوانست به تعهداتش عمل کند و خیلی زود این قرارداد هم فسخ شد. اتفاقا همان موقع به ما می‌گفت که اگر فروشنده نیستید من بروم باشگاه استقلال را بخرم!»

 

از ادعای پرداخت طلب جباروف تا  متقاضی خرید استقلال

نام مهدیان در روزهای اخیر ابتدا توسط فردی به نام فرخ منهال منتشر شد. این فرد که چند وقتی است با یک عکس در کنار جباروف این گونه وانمود می‌کند در راس گروهی است که برای بازگرداندن سرور جباروف تلاش و رایزنی می‌کند مدعی شد حاج محمد مهدیان و ایمان ابراهیمی بخشی از طلب جباروف را پرداخت کرده‌اند و مانع بزرگ این انتقال از راه برداشته شده است. این فرد در کنار مهدیان هم عکس یادگاری دارد! متقاضی خرید باشگاه  استقلال مدعی است که بخشی از طلب 90 هزار دلاری جباروف را پرداخت کرده و باقی مانده آن را هم طی روزهای آینده به حساب این بازیکن واریز می‌کند تا به زودی ستاره ازبک به عنوان هدیه او به جمع آبی‌پوشان برگردد: «از طلب 130 هزار دلاری جباروف مبلغ 40 هزار دلار توسط باشگاه به حساب این بازیکن واریز شده است و بخش دیگر روز سه‌شنبه از طریق ما به شماره حساب جباروف واریز شد. پرداخت مابقی طلب جباروف نیز بر عهده ماست و ظرف روزهای آتی همزمان با امضای قرارداد جدیدش به حساب او واریز خواهد شد. جباروف اولین هدیه به هواداران است. البته بحث امضای قرارداد برعهده مسوولان محترم باشگاه است و صرفا به خاطر قولی که به هواداران این تیم داده بودم با پرداخت بدهی او شرایط را برای بازگشت بازیکن محبوب استقلالی‌ها فراهم و به وعده خود عمل کردم.» این فرد که پستی هم درباره واگذاری و خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس منتشر کرده بود خود را به عنوان خریدار جدی آبی‌ها معرفی می‌کند: «ما هم امیدواریم دولتمردان به وعده خود مبنی بر واگذاری عمل کنند و شایعات روزهای اخیر صحت نداشته باشد. در صورت محقق شدن واگذاری با قدرت در مناقصه شرکت خواهیم کرد تا استقلال را آن طور که در شأن هوادارانش است، اداره کنیم.»

 

عکس با ستاره‌های سینما و تلویزیون

مرور صفحه اینستاگرام متقاضی خرید استقلال یک نکته به وضوح مشخص است. عکس گرفتن با ستاره‌های سابق سینما و تلویزیون از جمله پرستو صالحی و مریم کاویانی و خانواده مرحوم منصورخان پورحیدری نشان می‌دهد او علاقه زیادی به شهرت و دیده شدن دارد. علاوه بر داماش گیلان، مهدیانی برای همکاری با باشگاه مس کرمان هم تلاش کرده بود. راه‌اندازی سامانه هواداری فرهنگ پهلوانی و قرارداد همکاری با فدراسیون هندبال به منظور راه‌اندازی سامانه و باشگاه هواداران فدراسیون هندبال از دیگر خبر هایی است که در یک سال اخیر درباره شرکت رهپویان پردیس آراد و مدیرش منتشر شده است.