به گزارش پارس نیوز، 

 به گفته سازمان خصوصی سازی قرار بر این شده که باشگاه های پرسپولیس و استقلال تا آخر امسال خصوصی شوند. البته این وعده را هواداران فوتبالی دو تیم کمتر باور می کنند چرا که طی چند سال اخیر علی رغم انتشار این اخبار و مصاحبه ها و قول ها این دو تیم خصوصی نشده اند! خصوصی‌سازی دو باشگاه پرطرفدار پایتخت یکی از موضوعاتی ‌به‌حساب می‌آید که این روزهای در فوتبال کشور سروصدای زیادی به پای کرده است.

با این حال اواخر هفته گذشته بود که بعد از اعلام وزیر ورزش مبنی بر خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جوانی سی‌وچند ساله برای خرید باشگاه استقلال پیش قدم شد. محمد مهدیان که مدیریت یک هلدینگ ورزشی – اقتصادی را بر عهده دارد اعلام آمادگی کرد و مدعی شد با هر قیمتی که سازمان اعلام کند حاضر است باشگاه استقلال را خریداری کند.

 


پس از این که این خبر در خروجی رسانه‌ها قرار گرفت، حساسیت‌ها به فرد مذکور بیشتر شد تا این که مشخص شد محمد مهدیان نفر اول حامی مالی پیشین باشگاه پرسپولیس که اتفاقاً در زمان فعالیت خود در این باشگاه با حضور در تمرینات و دیدار با افرادی چون علی‌ پروین سروصدای زیادی به‌پا کرده بود، حالا به مدعی اصلی خریداری استقلال تبدیل شده است وی چند روز پیش در اظهار نظر جنجالی مدعی شد جپاروف را به استقلال می‌آورد.

 

محمد مهدیان درباره منبع درآمدی فعلی‌اش گفته است: «مجموعه ما مالک سامانه ۳۰۹۰ است و کار‌های هواداری و تبلیغاتی انجام می‌دهیم. مدتی اسپانسر پرسپولیس هم بودیم، اما به خاطر عرق به استقلال، تمرکزمان را روی این تیم خواهیم گذاشت.»