به گزارش پارس نیوز، 

میرشاد ماجدی اظهار داشت: تاکنون در تاریخ فوتبال ایران سابقه نداشته هیچ تیمی به اندازه این تیم ملی کنونی از سوی فدراسین حمایت شود. فدراسیون برای این تیم سنگ تمام گذاشته و فراتر از توان انتظارات کی‌روش را فراهم کرده است.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال بیان داشت: با این همه حمایت و این سطح توانمندی که من از بازیکنان و کادر فنی می بینیم، انتظارم بعنوان یک پیشکسوت فوتبال تنها قهرمانی در آسیا است و چیزی کمتر از قهرمانی نمی‌تواند ما را قانع کند.

وی افزود: فدراسیون برای حمایت این تیم خیلی زحمت کشیده است. همینطور بازیکنان و اعضای کادر فنی و این وظیفه تیم ملی را در این تورنمنت سخت و سخت تر می‌کند.

ماجدی با اشاره به حضور پر قدرت تیم‌های کره، ژاپن، عربستان و استرالیا در این مسابقات بیان داشت: این سه چهار کشور هم با هدف قهرمانی وارد این مسابقات شده‌اند، اما باز هم شانس تیم ملی ایران بیشتر از دیگر تیم‌های آسیایی برای قهرمانی است.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: شاید فوتبال ایران به لحاظ سرمایه گذاری و امکانات سخت افزاری از کشورهای مترقی آسیایی عقب‌تر باشد، اما ما یک نیروی انسانی فوق العاده‌ای داریم که همیشه این نقطه ضعف را مرتفع کرده است و باعث پیشی گرفتن ما از دیگر تیم‌های آسیایی شده است. 

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص شرایط استقلال برای نیم فصل دوم بیان داشت: از چند ماه پیش هم بارها در مصاحبه‌هایم گفته بودم که این تیم حداقل به ۳ بازیکن تاپ نیاز دارد. آبی پوشان در نیم فصل دوم باید در لیگ قهرمانان آسیا هم به موازات لیگ برتر به میدان بروند و قطعا حضور در دو جام باعث خستگی، محرومیت و مصدومیت‌هایی می‌شود و کمیت بازیکنان هم به موازات کیفیت آن باید بالا برود. 

وی افزود: البته باشگاه مدیران و مربیان باتجربه و کاربلدی دارد که بهتر از ما که بیرون از گود هستیم شرایط تیم شان را لمس می کنند و در این فرصتی که تا نیم فصل دوم داریم حتما اقدامات لازم را انجام خواهند داد.