به گزارش پارس نیوز، مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در حالی از ۱۵ دی با دیدار تیم‌های امارات و بحرین آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D. این مسابقات با یمن، ویتنام و عراق همگروه است و تلاش می‌کند تا به عنوان  قهرمانی برسد.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز (۵ دی - ۲۶ دسامبر) باید اسامی بازیکنان نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام شود.

پس از خط خوردن سعید عزت اللهی، علی کریمی، سیدحسین حسینی، محمدرضا خانزاده و علی علیپور از تیم ملی فوتبال ، درحال حاضر ۲۴ بازیکن در اردو حضور دارند که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

  • دروازه بان: علیرضا بیرانوند - امیرعابدزاده - پیام نیازمند
  • مدافعان: وریا غفوری - رامین رضاییان - میلاد محمدی - احسان حاج صفی - مرتضی پورعلی گنجی - سید مجید حسینی - محمدحسین کنعانی زادگان - روزبه چشمی - پژمان منتظری
  • هافبک ها: امید ابراهیمی - وحید امیری - اشکان دژاگه - مسعود شجاعی - مهدی ترابی - علی قلی زاده - علیرضا جهانبخش - احمدنوراللهی
  • مهاجمان: مهدی طارمی - سردار آزمون - کریم انصاری فرد - سامان قدوس

از بین این نفرات یک بازیکن باید از فهرست شاگردان کی روش خط بخورد و به احتمال زیاد پژمان منتظری مدافع استقلال تهران است اما کی روش درصدد است تا وضعیت مصدومیت علی قلی زاده مشخص شود تا اگر مصدومیت او جدی بود، این بازیکن را از فهرست ۲۳ نفره خارج کند.

البته احتمال دیگر آن است که با توجه به اینکه برای اعلام فهرست نهایی ۲۳ نفره تا چهارم ژانویه زمان است، کی روش تیمش را با ۲۴ بازیکن به امارات ببرد تا تکلیف ملی پوشان مصدوم مشخص شود.