به گزارش پارس نیوز،  با وجود اینکه علی کفاشیان حدود 10 روز پیش به دلیل اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان از ریاست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال استعفا کرده بود, اما او هنوز دفتر ریاست این کمیته را در خیابان سئول به داوود پرهیزگار, سرپرست جدید کمیته فوتسال تحویل نداده است و همچنان در پشت میز ریاست این کمیته می‌نشیند.

کفاشیان که هنوز مسئولیت ریاست سازمان لیگ فوتسال را بر عهده دارد هر روز در اتاق پست سابقش که برای ریاست این کمیته است, حاضر می‌شود. البته این وضعیت برای عباس ترابیان، رئیس مستعفی کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی نیز صدق می‌کند که با وجود نداشتن مسئولیت در این کمیته کماکان در دفتر کارش حضور پیدا می‌کند.

عباس ترابیان و علی کفاشیان با وجود استعفا همچنان در دفتر‌های کارشان به فعالیت ادامه می‌دهند و به نوعی هنوز مسئولیت‌های‌شان را به طور کامل واگذار نکرده‌اند.

پیش از این نیز اتفاق مشابه‌ای در فدراسیون بوکس رخ داده بود و احمد ناطق نوری که بعد از 27 سال ریاست این فدراسیون را تحویل داده بود, ماه‌ها در اتاق ریاستش در این فدراسیون حاضر می‌شد و میز ریاست را به حسین ثوری رئیس جدید واگذار نمی‌کرد.