به گزارش پارس نیوز، حضور رضا قوچان نژاد در تیم فوتبال پرسپولیس باعث می شود برخی معادلات در خط حمله پرسپولیس برهم بخورد و در این میان باید منتظر نیمکت نشین شدن یکی از مهاجمان فیکس این تیم بود.

 

شایعه پیوستن قوچان نژاد به‌پرسپولیس به‌سرعت نور در فضای مجازی در حال دست‌به‌دست شدن است و هواداران نیمۀ قرمز پایتخت به‌شدت از شنیدن چنین خبری مسرور هستند و همین موضوع محبوبیت زننده گل صعود تیم ملی به جام جهانی 2014  را طی روزهای اخیر چند برابر کرده است.

 

حالا با حضور بازیکنانی مانند گوچی، علیپور، منشا و شریفی ترافیک خط حمله پرسپولیس بیش از پیش سنگین‌تر خواهد شد و برانکو باید درباره زوج خط حمله  تیمش تصمیم جدی بگیرد.با توجه به‌شناختی که از برانکو وجود دارد باید گوچی باتجربه را مهره فیکس خط حمله پرسپولیس دانست و برای او دنبال زوج مناسب از میان شریفی، منشا و علیپور گشت.

 

 

وضعیت خوب علیپور در امر گل‌زنی و سن‌وسال این بازیکن باعث می‌شود ابتدا انگشت اشاره به‌سمت او برای حضور در کنار قوچان نژاد نشانه برود، اما از آن‌جایی که دو پادشاه هیچ‌گاه در یک قلمرو نمی‌گنجند باید به‌وجود آمدن چنین زوجی را فقط در خواب دید.البته علیپور در زمان حضور مهدی طارمی تجربه حضور در پست مهاجم کاذب را دارد و همین موضوع می‌تواند به‌برگ برنده او نسبت به سایر گزینه‌ها تبدیل شود.

 

علیپور و قوچان نژاد هردو صرفاً مهاجم نوک هستند و این موضوع با ترکیب برانکو بزرگ‌ترین نقطه تمایض را ایجاد می‌کند، سرمربی سرخ‌پوشان همواره اصرار به داشتن یک مهاجم نوک و یک مهاجم سایه در ترکیب تیمش داشته و بعید به‌نظر می‌رسد در نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم این رویه را تغییر دهد.

 

پس از علیپور تمامی نگاه‌ها به گادوین منشا خیره می‌شود، مهاجم سیاه پوست قرمزها در این مدت بیش از همه در خدمت تیم بوده و با دوندگی بی‌نظیر خود کمک فراوانی به خط هافبک نصفه‌ونیمه پرسپولیس کرده است. همین مسئله باعث شده تا شانس منشا برای حضور در ترکیب کنار قوچان نژاد بسیار فراوان باشد.در این میان شریفی وجود دارد که به احتمال فراوان او در نیم فصل دوم به عنوان بازیکن ذخیره جایگزین یکی از بازیکنان خط حمله می شود.