به گزارش پارس نیوز، علیرضا بیرانوند، دروازه بان 26 ساله تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران که سابقه حضور در جام جهانی 2018 روسیه را دارد و همراه با سرخپوشان پایتخت فینالیست لیگ قهرمانان آسیا 2018 شد، این روزها در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان است تا برای حضور در جام ملت های آسیا 2019 امارات آماده شود.

او پس از درخشش در جام جهانی 2018 پیشنهادات زیادی داشت و در صدد بود تا از فوتبال ایران برود اما به دلیل محرومیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و درخواست برانکو در پرسپولیس ماند و بازی های درخشانی را در لیگ برتر و آسیا انجام داد.

قرارداد بیرانوند و با پرسپولیس تا سال 1400 اعتبار دارد و هر باشگاهی در صدد جذب این بازیکن است باید با پرسپولیس مذاکره کند.

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر پیشنهاد تیم های مطرح انگلیسی و ترکیه ای به علیرضا بیرانوند مطرح شده بود و دیدار با پارس جنوبی جم را آخرین مسابقه بیرانوند در پرسپولیس می دانستند اما ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد، علیرضا بیرانوند بازیکن باشگاه پرسپولیس است و درباره جدایی او صحبت نمی کنیم. همچنین نامه ای از تیمی برای جذب علیرضا بیرانوند به باشگاه نیامده است.

بیرانوند 26 ساله سابقه بازی در نفت تهران را دارد و اگر از پرسپولیس برود، می تواند برای سرخپوشان پایتخت دردسر ساز شود. در ابتدای فصل ریزاسپور ترکیه این بازیکن را می خواست اما باید پس از جام ملت های آسیا هم تیمی خواستار جذب بیرانوند است یا خیر؟