به گزارش پارس نیوز، در حالی که تیم ملی آماده حضور در جام ملت‌ها می‌شود، بحث نقل و انتقالات تیم‌ها داغ شده است و تیم‌ها به دنبال تقویت نقاط ضعف خود در پست‌های مختلف هستند و شاگردان تقوی هم برای این موضوع رو به تیم دوم خود آورده‌اند.

تراکتورسازی تبریز که در نقل و انتقالات تابستان، خریدهای پر سر و صدایی داشت، باعث شد نام ستاره‌های مختلف ایرانی و خارجی اطراف این تیم زیاد شود. بازیکنانی نظیر فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی، رضا قوچان‌نژاد و عمر خربین از جمله نام‌هایی هستند که پرامون این باشگاه شنیده می‌شوند. البته ظاهرا زنوزی برای تقویت تراکتورسازی در دروازه و خط دفاع به سراغ تیم دوم خود یعنی ماشین‌سازی رفته تا مدافع ملی‌پوش سبزپوشان یعنی محمدحسین کنعانی‌زادگان و گلر برزیلی این تیم یعنی دخسوس را به خدمت بگیرد.

این در حالی است که نصیرزاده، مدیرعامل ماشین‌سازی در صحبت‌های اخیر خود گفته اگر تراکتورسازی بازیکنی می‌خواهد باید با ما صحبت کند اما به ظاهر کار تراکتورسازی برای انتقال این دو بازیکن خیلی سخت به نظر نمی‌رسد و مالک متمول آذربایجانی‌ها می‌تواند بهترین بازیکن تیم دوم شهر تبریز را به جمع شاگردان تقوی اضافه کند.

همچنین با بازگشت استوکس، به نظر می‌رسد سرخپوشان آذربایجان تنها به یک مهاجم برای جایگزینی اروین نیاز دارند که با توجه به حضور گزینه‌های این باشگاه در اردوهای تیم‌های ملی‌شان، مذاکرات تراکتورسازی با این بازیکنان کمی به تعوق می‌افتد.