به گزارش پارس نیوز، باشگاه تراکتورسازی بعد از جدایی آنتونی استوکس و لی اروین به دنبال تقویت تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل دوم است تا نقاط ضعف خود را پوشش بدهد.

بر همین اساس تراکتورسازان علاوه بر اینکه بازیکنانی تیم ملی از جمله رضا قوچان نژاد و مهدی طارمیرا برای  جایگزینی 2 مهاجم خارجی خود در نظر دارند مهاجمان چند تیم لیگ برتر هم زیر نظر دارند تا در صورت توافق نهایی با آنها قرارداد ببندند.  

یونس شاکری مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد یکی از گزینه های مدنظر تراکتورسازی است که گفته می شود او برای مذاکره با مسئولان تبریزی به زودی به تبریز می رود تا وضعیت خود را مشخص کند.

 شاکری عملکرد درخشانی در تیم پدیده مشهد دارد و با 5 گل زده یکی از بازیکنان موثر این تیم مشهدی است. به هر حال تراکتورسازی ها قصد دارند با جذب این بازیکن نقاط ضعف خود را در خط حمله برطرف کنند.

پیمان بابایی بازیکن تیم ماشین سازی هم مدنظر تراکتورسازی  است و این تیم تبریزی تمایل به جذب این بازیکن دارد.

البته توشاک سرمربی سابق تراکتورسازی هم تمایل به جذب بابایی را داشت اما ماشین سازی حاضر نشد که این بازیکن را به سرخپوشان تبریزی بدهد.

علاوه بر این بازیکنان، عیسی آل کثیر مهاجم پیکان با وجود اینکه 5 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است اما جلالی کمتر از این بازیکن استفاده می کند. بنابراین او قصد دارد از پیکان جدا شده و راهی تیم دیگری شود تا بیشتر بازی کند.

البته آل کثیر تا پایان فصل هجدهم با باشگاه پیکان قرارداد دارد و باید دید مسئولان پیکان رضایت نامه این بازیکن را صادر می کنند یا نه!