به گزارش پارس نیوز، در یکی دو سال اخیر سایپا که نظامی هماهنگ را برای پرداخت های مالی در دستور کار قرار می داد، در این سیاست ها تجدید نظر کرده و در حال حاضر آن شرایط گذشته و انضباط مالی یکپارچه در تیم فوتبال این باشگاه وجود ندارد و ظاهرا بازیکنان دریافتی های مختلفی از باشگاه دارند.


در عین حال مساله دیگری که در سایپا به چشم می خورد، تسویه حساب این باشگاه با بازیکنان یک فصلی نارنجی پوشان مثل سیامک کوروشی، محمدرضا خلعتبری، آندو تیموریان، عزت پورقاز و ... در برابر نارضایتی مالی بازیکنان قدیمی این تیم است. چهره هایی مثل روزبه شاه علی دوست و حامد فلاح زاده و البته ابراهیم صادقی که بیش از دو دهه در این باشگاه حضور دارد. سیاستی که باعث دلسردی در مجموعه سایپا شده است.


تیم علی دایی بعد از کسب سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برای دریافت مجوز حرفه ای و جواز حضور در این رقابت ها اقدام به تسویه حساب مالی با مربیان و بازیکنان فصول گذشته کرده و این تسویه حساب با چک هایی اتفاق افتاده که پشتوانه آنچنانی ندارند!


در نهایت باید دید این مسائل مالی تا کی ادامه خواهد داشت. روز گذشته رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت و گو با "ورزش سه" اعلام کرده بود مدیریت گروه سایپا قول همکاری به این باشگاه را داده و امیدوار است مسائل مالی حل شود؛ اما برای حل و فصل این مشکلات به کمی مدیریت نیز نیاز است.