به گزارش پارس ، به نقل ازباشگاه خبرنگاران، اگرچه هنوز بمب های نقل و انتقالات در تیم ها دیده نشده است ولی همچنان مدیران و سرمربیان با قدرت به کار خود ادامه می دهند.

*استقلال تهران
تا به این لحظه در تیم استقلال تهران، مهدی نظری و جمشیدیان و عابدینی به جمع آبی پوشان پیوسته اند و احتمال جذب هادی عقیلی، محمد قاضی و آرش افشین نیز وجود دارد.

اشجاری و بائو نیز از تیم جدا شده اند و کیانوش رحمتی و حمودی نیز در آستانه جدایی هستند.

*پرسپولیس
در تیم پرسپولیس تهران یونس شاکری، میلاد غریبی، محمدعباس زاده، هادی کفشگری، حمید علی عسگر، سید مهدی سید صالحی، میثم حسینی و امید عالیشاه به جمع سرخپوشان پایتخت پیوسته اند.

احتمال جذب شجاع خلیل زاده، قاسم حدادی فر و پیام صادقیان نیز وجود دارد.

علی کریمی، امیرحسین فشنگچی و ولاتکو دانوسکی نیز از این تیم جدا شده اند و احتمال جدایی محمدقاضی، کریم انصاری فرد و مهرزاد معدنچی نیز وجود دارد.

*تراکتورسازی تبریز
در تیم تراکتورسازی تبریز نیز حامد لک، دلیر، میثم بائو و سعید دقیقی به تیم پیوسته اند.

عقیل اعتمادی، سید مهدی سیدصالحی، قاسم دهنوی، مهدی ثابتی و عابدینی نیز از تیم جدا شده اند و به احتمال فراوان محسن فروزان نیز از تیم تراکتور می رود.

*سپاهان اصفهان
در تیم سپاهان اصفهان نیز یعقوب کریمی و رحمان احمدی به جمع طلایی پوشان اصفهان پیوسته اند و هادی عقیلی و علی حمودی نیز به احتمال زیاد به این تیم می آیند.

جمشیدیان، مهدی جعفرپور، حسن جعفری و محمدرضا خلعتبری نیز از تیم سپاهان جدا شده اند.

*فولاد خوزستان
در تیم فولا خوزستان نیز تا به این جای کار حسن جعفری و مهدی بدرلو به جمع شاگردان فرکی پیوسته اند.

مهدی امیرآبادی، میثم کریمی، ادریس کوچکی، طالب ریکانی و پورخسروانی از تیم جدا شده اند و به احتمال فراوان آرش افشین نیز سرخپوشان اهوازی را ترک می کند.

*نفت تهران
در تیم نفت تهران نیز حسین ابراهیمی، محمد نزهتی، کامیابی نیا، وحید امیری، حمید بوحمدان، رسول نویدکیا، حسین رحیمی و اکبر صغیری به این تیم پیوسته اند.

یعقوب کریمی، هادی شکوری، مصطفی سیفی، مهدی خیری، محسن یوسفی، میثم آقابابایی، میثم حسینی و حامد فلاح زاده نیز از تیم جدا شده اند و احتمال جدایی مگنو باتیستا، گوران لوبوویچ، داسلیوا و امین منوچهری نیز در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

*مس کرمان
در تیم مس کرمان احتمال پیوستن محمد آبشک، مهدی نظرزاده، نظیف کار و کیانوش رحمتی به این تیم وجود دارد.

عنایتی و مهرداد کریمیان از این تیم جدا شده اند و احتمال جدایی شجاع خلیل زاده_ میلان میاتوویچ_ استفان باتس و ایوان پتروویچ نیز از این تیم وجود دارد.

*راه آهن
در تیم راه آهن شهر ری، میلاد نوری، رامین رضائیان، وحید طالب لو، خالقی فر، علی علیپور، بهنام برزای و حامد فلاح زاده به این تیم افزوده شده اند و محمد محمدی، هادی کفشگری، علیرضا عباسفرد، محمدرضا مامانی، ایگور کاسترو، حمید علی عسگر و امید عالیشاه از تیم جدا شدند.

*سایپای البرز
در تیم سایپای البرز مهدی جعفرپور، بابک حاتمی، ناصحی، مشکل پور و مهدی ثابتی به این تیم پیوسته اند و احتمال جذب منوچهری نیز به تیم وجود دارد.

میلاد غریبی، رحمان احمدی و سعید دقیقی نیز از این تیم جدا شده اند.

*صبای قم
در تیم صبای قم، رضا عنایتی به جمع بازیکنان این تیم پیوسته است.

میلاد نوری، رامین رضائیان، حامد لک، سهراب بختیاری زاده، ویکروم و مهدی بدرلو از این تیم جدا شده اند.

*داماش گیلان
در تیم داماش گیلان تاکنون هیچ گزینه ای به تیم جذب نشده است.

علیرضا جهانبخش، حسین ابراهیمی و حسین رحیمی از این تیم جدا شده اند و احتمال جدایی محمد آبشک، نظرزاده و نظیف کار از تیم وجود دارد.

*فجر سپاسی شیراز
در تیم فجر سپاسی شیراز، بهنام عسگرخانی، مصطفی حسری، عمار نیک کار، مهرداد کریمیان، سیامک کوهنورد، مجتبی زارعی به این تیم پیوسته اند و احتمال جذب مهرزاد معدنچی نیز وجود دارد.

خالد شفیعی، مهدی نظری و قزلچی نیز از جمع فجری ها جدا شده اند.

*ملوان بندرانزلی
در تیم ملوان بندرانزلی، ادریس کوچکی، حسن اشجاری، دغاغله و مهدی شیری به این تیم پیوسته اند.

محمد نزهتی، مازیار زارع و مهرداد اولادی نیز از جمع انزلی چی ها جدا شده اند.

*ذوب آهن اصفهان
در تیم ذوب آهن اصفهان، هیچ بازیکنی تا به حال به این تیم نپیوسته و احتمال جدایی پیام صادقیان، قاسم حدادی فر و پهلوان از این تیم وجود دارد.

* آلومینیوم هرمزگان
آلومینیومی ها نیز تاکنون بازیکنی را جذب نکرده اند، اما پیرزاده، ناصحی، مجتبی زارعی و ایمون زاید از این تیم جدا شده اند.

*صنعت نفت آبادان
در تیم صنعت نفت آبادان نیز تاکنون مهره ای جذب نشده است، اما مصطفی حسری، خالقی فر، رسول نویدکیا، مشکل پور، دغاغله، سیامک کوهنورد و بهنام برزای از این تیم جدا شده اند و احتمال جدایی حسین کعبی نیز وجود دارد.

* پیکان
میلاد زیندپور و کاروالیو از پیکان جدا شده اند و هیچ بازیکنی به این تیم نپیوسته است.

* گهر دورود
هیچ بازیکنی نیز به تیم گهر نپیوسته است و محمدرضا خرسندنیا، محمد پروین، رضا کاردوست و عمار نیک کار از این تیم جدا شده اند.

* استقلال خوزستان
در تیم استقلال خوزستان هیچ بازیکنی از تیم جدا نشده است، اما بختیاری زاده، قزلچی، ویکروم، آچیله، میثم کریمی و کاروالیو به این تیم پیوسته اند و حسین کعبی نیز به احتمال زیاد به این تیم می پیوندد.

* گسترش فولاد
در تیم گسترش فولاد، پیرزاده، نوشی صوفیانی، حمیدرضا سلیمانی، میلاد زیندپور و خالد شفیعی به این تیم پیوسته اند و پهلوان و امین منوچهری نیز به احتمال زیاد به این تیم می پیوندند. دلیر نیز بازیکنی است که از این تیم جدا شده است.

گفتنی است نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد و مذاکرات با بازیکنان صورت می گیرد.

به طور معمول مهمترین بخش نقل و انتقالات در روزهای پایانی این برنامه شکل می گیرد. بمب هایی که تیم ها روشن می کنند و صدا می کنند و داستان نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد.