به گزارش پارس نیوز، 

بیژن طاهری در تشریح جمع بندی عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: شرایط استقلال در شروع لیگ باب میل هیچکس نبود و ما چاره ای نداشتیم و باید با آن شرایط شروع می کردیم. نتایجی که در چند بازی اول گرفتیم خوب نبود و فراز و نشیب زیاد داشتیم. با گذشت زمان تیم جا افتاد و با نزدیک شدن به پایان نیم فصل شرایط ما بهتر شد. در چند بازی آخر و به ویژه در بازی های بیرون خانه خوب نتیجه گرفتیم و در پایان عملکرد خوبی داشتیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا استقلال در نیم فصل اول در خارج از خانه موفق تر بود، اضافه کرد: در تیم بازیکنان جوان زیادی داریم و با گذشت زمان در تیم جا افتادند و شرایط خیلی بهتر شد و بازیکنان توانستند در خانه مانند بیرون از خانه عمل کنند.

طاهری افزود: در دور برگشت نیز اکثریت بازی ها داخل خانه است و به تیم ما در نتیجه گرفتن کمک می کند و می توانیم با حمایت هواداران به مراتب در نتیجه گیری بهتر عمل کنیم.

مربی استقلال که با سایت این باشگاه گفتگو کرده است، در ادامه درباره تقویت این تیم اضافه کرد: ما باید برای لیگ قهرمانان تقویت شویم. بازی های خیلی سخت و مهمی داریم و حریفان ما بسیار قدرتمند هستند و بازیکنان تراز اول را در اختیار دارند. اما معتقدم آنها از فوتبال ما می ترسند؛ الهلال سال قبل نیز صدرنشین کشور خود بود و شک نکنید آنها از نام ما می ترسند. البته ما قطعا باید تقویت شویم.

طاهری تصریح کرد: در فوتبال اتفاقات زیاد است. ما مثل سال گذشته تلاش می کنیم و همه تیم ما در این مسابقات آسیایی انگیزه زیادی دارند و مطمئنا با حمایت خوب مدیریت و هواداران و همت همه تیم برای درخشش در آسیا حاضر می شویم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پایان درباره تعطیلات طولانی نیم فصل خاطرنشان کرد: ما باید دوباره بدنسازی کنیم و بازی تدارکاتی بگذاریم تا لیگ شروع شود. ما 10 بازیکن ملی داریم که با شروع بازی ها به تیم ما بر می گردند و کار ما در این تعطیلات سخت است. اگر بازیکنان را در اختیار داشتیم و به تعطیلات می رفتیم قطعا هماهنگ تر می شدیم اما حالا باید روی مجموعه ای که در اختیار داریم تمرکز کنیم و به دنبال افزایش هماهنگی بازیکنان تازه وارد باشیم.

انتهای پیام/