به گزارش پارس نیوز، 

یکی از اتفاقات جالب توجه لیگ برتر فوتبال ایران در فصل هجدهم آن، شکل گرفتن رقابتی نزدیک و فشرده میان پنج تیم جدول رده بندی است؛ پنج تیمی که از نظر سطح عملکرد و کیفیت بازی، اختلاف محسوسی با سایر تیم‌های لیگ دارند.

در این میان فارغ از حساسیت و جذابیتی که این موضوع می تواند به رقابت های فوتبال ایران با شروع نیم فصل دوم اضافه کند، بررسی تقابل‌های رو در روی این تیم‌ها است.

تقابل‌هایی که باز هم سپاهان، صدرنشین آن است و قلعه‌نویی فعلا نشان داده، موفق‌ترین مربی لیگ هجدهم در بازی‌های بزرگ است. از آن سمت، پدیده ضعیف‌ترین تیم در جمع پنج تیم مدعی در بازی های رو در رو بوده است و در این دیدارها ، حتی یک گل هم به ثمر نرسانده و با کسب دو تساوی رتبه آخر را میان 5 تیم مدعی در بازی های رو در رو در اختیار دارند.

رتبه اول این جدول ویژه به سپاهان اختصاص دارد که از 4 بازی مقابل پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و پدیده، 8 امتیاز کسب کرده و رتبه دوم به شاگردان برانکو می رسد که از 4 بازی حساس خود 6 امتیاز کسب کرده اند؛ رتبه سوم تا پنجم هم به ترتیب با 5، 3 و 2 امتیاز به استقلال، تراکتورسازی و پدیده می رسد.

حالا اما باید منتظر شروع نیم فصل دوم رقابت ها باشیم؛ نیم فصلی که باز هم این پنج تیم باید علاوه بر رقابت با سایر تیم ها، در نبرد با 4 مدعی نیم فصل اول هم نتایج خوبی برای رسیدن به قهرمانی لیگ هجدهم کسب کنند.

انتهای پیام/