به گزارش پارس نیوز، تیم فوتبال سپیدرود رشت نیم فصل پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت و در نهایت با کسب 10 امتیاز در رتبه پانزدهم لیگ برتر قرار گرفت. علی کریمیسرمربی این تیم از ابتدای فصل کنار این تیم حضور نداشت و نتوانست بازیکنان تیمش را خودش انتخاب کند و به قول معروف تیمش را خودش ببندد.

کریمی تا پایان فصل اعتراضی به این اتفاق نداشت و با همان بازیکنانی که در اختیار داشت تلاش کرد تا تیم خود را بسازد و در این بین به بازیکنان جوان فرصت زیادی برای نشان دادن توانایی هایشان داد. او در پایان نیم فصل اعلام کرد که به بعضی از بازیکنانش فرصت زیادی در نیم فصل اول داده است و آنها نتوانستند پاسخ اعتماد او را بدهند و کیفیت لازم را نداشتند.

تیم سپیدرود برای حضور قدرتمندانه تر نیم فصل دوم به دنبال ایجاد تغییراتی در بین بازیکنانش است و به طور قطع بازیکنان جدیدی به این تیم رشتی اضافه خواهند شد.

از همین رو 4 بازیکن آفریقایی به همراه مدیربرنامه هایشان برای شرکت در تمرینات سپیدرود به ایران آمده اند. این حضور فقط به منظور گرفتن تست است و اگر بازیکنان آن کیفیت لازم را از نظر کادر فنی و در راس آنها علی کریمی داشتند به تیم اضافه خواهند شد.

این 4 بازیکن آفریقایی در پست های مدافع و مهاجم قابلیت بازی کردن دارند. تیم سپیدرود رشت تا به حال هیچ بازیکن خارجی در ترکیبش نداشته است و در صورت اضافه شدن این بازیکنان آفریقایی، آنها اولین بازیکنان خارجی تاریخ سپیدرود رشت خواهند بود.