به گزارش پارس نیوز، کرانچار در خصوص دومین بازی تیم امید ایران مقابل سوریه اظهار کرد: ما بازی اول را با عملکرد و نتیجه خوبی تمام کردیم. حالا در آستانه دومین بازی شناخت خوبی نسبت به حریف داریم. همان طور که آنها هم تیم ما را می‌شناسند. البته بدون تردید در بازی دوم تغییرات زیادی خواهیم داشت و می‌خواهیم به بازیکنان دیگر خودمان هم میدان بدهیم.

سرمربی تیم امید گفت:چند هدف مهم را دنبال می‌کنیم، اول این که روند بردها در بازی‌های دوستانه همچنان دنبال شود، دوم این که توانایی سایر بازیکنان را مورد ارزیابی قرار بدهیم و البته تردید نداریم که آنها هم نفرات با کیفیتی هستند. همچنین مساله مهم این است که نمایش و نظم خوبی در زمین داشته باشیم. در برنامه‌های تهاجمی هماهنگ و خطرساز ظاهر شویم و با بهترین عملکرد به خواسته‌های خودمان برسیم.

کرانچار در پایان پیرامون اردوی کیش گفت: به عقیده من بهتر از این ممکن نبود. وضعیت اقامت و تمرینات عالی بود همچنین شرایط ایده آل آب و هوایی به ما کمک کرد. می‌دانیم که در تهران هوای سرد و بارندگی در این روزها تمرینات را تحت تاثیر قرار می‌داد اما در جزیره کیش شرایط ایده آل بود. امیدواریم برنامه‌های آماده سازی تیم به همین شکل دنبال شود تا با آمادگی کامل برای انجام مسابقات فروردین ماه آماده شویم.