به گزارش پارس نیوز، اما بازیکن گرفتن از تیم سپاهان در تعطیلات زمستانی عملیات غیر ممکن است و تیم ها به خوبی متوجه این موضوع شده اند. به همین خاطر مربیان تیم های دیگر تلاش می کنند لیست خرید خود را بدون بازیکنان سپاهان تنظیم کنند. درست همانند اینکه در تعطیلات زمستانی کمتر تیمی بازیکنان استقلال و پرسپولیس را در لیست خرید خود قرار می دهد. البته بازیکنانی که در این تیم ها در لیست مازاد قرار بگیرند حکایت متفاوتی دارند و براحتی می توانند جدا شوند و به تیم های دیگر بروند.

 

به تازگی برخی از تیم ها در تلاش برای جذب بازیکنان سپاهان بودند. بازیکنانی چون کی روش استنلی، مهرداد محمدی و عزت الله پورقاز. گفته می شد مهرداد محمدی و عزت الله پوزقاز مورد توجه تیم پرسپولیس بوده اند. اما هیچ اقدام جدی در این باره انجام نشد به این خاطر که باشگاه سپاهان به صراحت اعلام کرده است به هیچ یک از بازیکنان کلیدی خود رضایتنامه نخواهد داد. بر اساس اعلام رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان هم هیچ بازیکنی از باشگاه درخواست رضایت نامه نداشته است. البته ممکن است جلال الدین علی محمدی در روزهای آینده با توجه به کم بازی کردن تصمیم به جدایی بگیرد که حکایت او متفاوت است. اینکه هیچ بازیکنی از باشگاه درخواست رضایت نامه نداشته هم طبیعی است چون ترک تیم سپاهان در این برهه از زمان با توجه به اینکه تیم صدرنشین است منطقی به نظر نمی رسد.

 

این اتفاقات نشان می دهد تیم های بزرگ و مدعی می بایست در تعطیلات تابستانی بهترین تیم را ببندند چون در تعطیلات زمستانی یارگیری سخت است و باب میل نخواهد بود. شاید بهترین اتفاقی که برای تیم ها در تعطیلات زمستانی رخ می دهد تبادل بازیکن با باشگاه دیگر باشد. در این صورت باشگاه باید برای جذب یک بازیکن خوب با جدایی یکی از بازیکنان خوب خود موافقت کند.