به گزارش پارس نیوز، سپاهان روز جمعه در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات جام‌حذفی موفق به شکست دادن نساجی مازندران شد. این در حالی است که سپاهانی روز سختی را برابر تیم سختکوش نساجی داشتند و در نهایت با ضربات پنالتی این تیم را شکست دادند. محمد ایران‌پوریان در خصوص بازی با نساجی و مسائل مختلف دیگر صحبت کرد.
* فکر می‌کردی بازی با نساجی این‌طور برای شما گره بخورد؟
بازی‌های جام‌حذفی معمولاً برای هر تیمی خصوصاً تیم‌های بزرگ سخت و پیچیده است. البته در این مسابقه حضور هواداران و تشویق بی‌امان آن‌ها بر بازی تأثیر گذاشت و خوشحالم که در نهایت هواداران خوشحال به خانه‌هایشان رفتند. ما باید این بازی را با اختلاف می‌بردیم ولی از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم، اصلاً استفاده نکردیم. خودمان باعث شدیم بازی گره خورده و به پنالتی برسد. حالا خدا را شکر که توانستیم در پنالتی برنده شده و به مرحله بعد صعود کنیم. 
* در ضربات پنالتی استرس نداشتی که سپاهان حذف شود؟
طبیعتاً همه بازیکنان موقع ضربات پنالتی هم استرس برد دارند هم استرس باخت. در ضربات پنالتی همه چیز ۵۰-۵۰ است ولی خدا را شکر که ما عملکرد بهتری در زدن ضربات پنالتی داشتیم و در نهایت به آن چیزی که خواستیم، رسیدیم. 
* جالب اینجاست که در هفته نهم دوباره باید با نساجی بازی کنید.
بله، ولی مطمئناً بازی لیگ مقابل نساجی برای ما راحت‌تر است. بازی جام‌حذفی استرس ایجاد کرده بود و بازی در لیگ برای ما راحت‌تر است. البته باید بگویم که نساجی واقعاً تیم خوبی است و ما در لیگ هم برابر این تیم بازی آسانی نداریم. 
* فکر می‌کنی سپاهان در جام‌حذفی چقدر شانس قهرمانی دارد؟
سپاهان تیم بزرگی است و طبیعتاً یکی از مدعیان قهرمانی در جام‌حذفی است، اما چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. در جام‌حذفی خیلی از تیم‌ها برای اینکه از یک مسیر کوتاه به سهمیه آسیا برسند دنبال قهرمانی هستند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. البته برای قهرمان شدن کار آسانی نداریم. 
* چقدر احتمال می‌دهی سپاهان در لیگ برتر و جام‌حذفی قهرمان شود؟
از حالا خیلی زود است در مورد این مسائل حرف بزنیم. من قبلاً هم به شما گفتم که خیلی راحت می‌توان از قهرمانی حرف زد ولی مهم این است که در زمین مسابقه چه کاره هستیم. طبیعتاً قهرمانی در ۲ جام برای سپاهان فو‌ق العاده است ولی مطمئناً تا پایان فصل روز‌های سختی در پیش داریم.