به گزارش پارس نیوز، تمرینات تیم ملی فوتبال امید ایران برای برگزاری ۳ بازی تدارکاتی با سوریه و اردن از چند روز پیش آغاز شد و شاگردان زلاتکو کرانچار پس از اینکه به جزیره کیش رفتند، دیشب (سه شنبه) با تیم ملی المپیک سوریه بازی کردند و به پیروزی ۲ بر صفر رسیدند.

رضا شکاری، مهاجم جوان تیم ملی امید فوتبال ایران که از سوی کادرفنی به تیم ملی دعوت شده بود، تاکنون به ایران نیامده و به احتمال زیاد در اردوی قطر که در دی ماه برگزار می‌شود به جمع شاگردان مرد کروات (زلاتکو کرانچار) اضافه می‌شود. برای پیگیری غیبت این بازیکن با یکی از مسئولان تیم ملی امید گفتگو کردیم و او در این باره بیان کرد: شکاری دچار مصدومیت شده است و به دلیل اینکه بازی‌های دوستانه در فیفادی (روز بازی‌های ملی) نبود، او در روسیه ماند تا به ریکاوری بپردازد.

او افزود: شکاری به احتمال زیاد در دومین بازی مقابل سوریه و تقابل با اردن غایب است، اما تلاش می‌کنیم تا او به اردوی قطر که در اواسط دی ماه برگزار می‌شود، برسد و بتواند تیم ملی امید را همراهی کند.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال امید ایران در حال حاضر تنها یک مهاجم نوک (محمدرضا آزادی) را دارد و کرانچار درصدد است تا هرچه زودتر شکاری به شرایط بازی برسد و بتواند تیم ملی را همراهی کند. دومین بازی دیدار ایران و سوریه ۳۰ آذر برگزار می‌شود و پس از پایان بازی، شاگردان کرانچار به ایران خواهند آمد تا پس از ۲ جلسه تمرینی در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال، عازم اردن شوند.