به گزارش پارس نیوز، 

استقلال روز شنبه در اقدامی مهم قرارداد الحاجی گرو و نویمایر را فسخ کند، دو بازیکنی که به هیچ عنوان عملکرد خوبی در نیم فصل نداشتند و از همه مهمتر اینکه هواداران از آنها راضی نبودند.

حالا لیست استقلال 3  جای خالی دارد و داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان 3 بازیکنی هستند که با پایان دوران مصدومیت شان در نیم فصل دوم نام شان به لیست استقلال اضافه می شود، در این بین محسن کریمی سهمیه زیر 25 سال استقلال را پر می کند و بنابراین لیست آبی ها  با اضافه شدن آقاخان و شجاعیان هنوز یک جای خالی دارد.

اما در این بین به احتمال فراوان سرور جپاروف و امیدنورافکن بعد از یک نیم فصل دوری با استقلال قرارداد امضا می کنند و شفر قصد دارد یک مهاجم هدف با کیفیت هم جذب کند. در این بین امید نورافکن زیر 23 سال است و لیست بزرگسالان را پر نمی کند، سرور جپاروف سهمیه هجدهم لیست بزرگسال استقلال را پر می کند ولی آبی ها برای جذب یک مهاجم باید نام یک بازیکن را از لیست خارج کند.

اولویت استقلال در فصل نقل و انتقالات باید جذب یک مهاجم هدف باشد که بتواند موقعیت های این تیم را تبدیل به گل کند که جذب این بازیکن  با جدایی یک بازیکن میسر می شود.

با این شرایط جدایی یک بازیکن نمی تواند کار سختی برای استقلال باشد چراکه تعدادی از بازیکنان از شرایط خود راضی نیستند و احتمالا خودشان برای جدایی پیش قدم خواهند شد.

انتهای پیام/