به گزارش پارس نیوز، 

امید عالیشاه در روزهایی که انتقادات زیادی را متوجه خود می‌دید در نهایت در روزهای پایانی لیگ در قامت ستاره برای تیم برانکو ظاهر شد و توانست با پاس‌های طلایی‌اش این  تیم را از دستیابی به حضور در کورس قهرمانی کمک کند. عالیشاه که پیش از این در فصل چهاردهم نیز عنوان برترین پاسور لیگ را از آن خود کرده بود، در این فصل نیز با شش پاس در صدر قرار دارد و امیدوار است در ادامه آن را ارتقا بخشد.

عالیشاه در خصوص پایان نیم فصل و دستیابی به جایگاه مناسب در جدول برای امیدواری در ادامه مسیر سرخپوشان گفت: شرایط سختی داشتیم و دوران پر فراز و نشیبی بود که خدا را شکر تمام شد و به شکل خوبی هم تمام شد. بازیکنان غیرت گذاشتند و هواداران هم دست از حمایت نکشیدند و خدا را شکر که با نتایج خوبی نیم فصل را به پایان رساندیم. در نیم فصل دوم مطمئنا کار سخت تری داریم و امیدوارم با اضافه شدن نفرات جدید بتوانیم هواداران را مثل همیشه خوشحال کنیم.

وی درباره حضور نفرات جدید در تیم گفت: پرسپولیس در دوران محرومیت سختی‌ زیادی را متحمل شد و بیشتر اوقات کادرفنی حتی برای چینش 11 نفر ابتدایی نیز با دشواری بزرگی روبرو بودند و این مساله برای تیمی مثل پرسپولیس اصلا قابل تصور نیست. ما با تمام این مشکلات اما توانستیم به نتایج خوبی دست یابیم و کادرفنی و بازیکنان و هواداران سهم زیادی در کنار هم برای این موضوع داشتند. اکنون خوشحالیم که به پایان محرومیت نزدیک شده‌ایم و تیم قادر است به تقویت خود بپردازد. نفرات اضافه شده دارای کارنامه قابل توجهی هستند و به سختی کار در پرسپولیس نیز مسلما آگاه هستند و به دنبال این خواهیم بود تا به موفقیت‌های بزرگتری دست پیدا کنیم.

عالیشاه در مورد عملکرد مثبتی که طی هفته‌های اخیر داشته و بر اساس آن توانسته در صدر جدول پاسورهای لیگ قرار گیرد گفت: خوشحالم که توانستم برای تیم عملکرد خوبی داشته باشم و اینکه همیشه گفته‌ام اصلاً به شخص خودم فکر نمی‌کنم و فقط برایم مهم نتیجه گرفتن پرسپولیس است و دوست دارم همیشه به تیم کمک کنم و برای تیم مفید ظاهر شوم. امیدوارم در ادامه هم بتوانم مهره مفیدی برای تیم باشم. واقعا بزرگترین حسرت من غیبت در فینال آسیا بود و در این فصل تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا تیم نیمه تمام فصل گذشته را به سرانجام برسانیم.

وی درباره تصاحب عنوان برترین پاسور لیگ گفت: برایم واقعا عنوان شخصی و فردی اهمیت ندارد. مطمئنا با توجه به فضایی که در تیم می‌بینم این موضوع برای هیچ کدام از بازیکنان اهمیت ندارد که به عنوان فردی برسیم. همه ما برای تیم تلاش می‌کنیم و خوشحالیم که تلاش و تعصب بازیکنان طی این مدت نتیجه داد. بعدش هم جایزه بهترین پاسور را چه کسی می‌دهد! (باخنده) پس بهتر است برای موفقیت تیم تلاش کنیم و این ذهنیت در همه بازیکنان وجود دارد. همه در موفقیت تیم سهیم هستیم و همه برای آن 0خواهیم جنگید.

هافبک پرسپولیس در مورد آسیب دیدگی دستش در برخورد با بازیکن پارس جنوبی گفت: در نیمه اول برخوردی با بازیکن حریف داشتم و با استوک روی دستم آمد. یک لحظه فکر کردم دستم شکست چون درد شدیدی داشت و نمی‌توانستم آن را تکان دهم ولی خدا را شکر اتفاق بدی نیفتاد و شاید به این خاطر است که داوران هوای ما را دارند که اینچنین نسبت به خطای شدید و غیر فوتبالی واکنش نشان نمی‌دهند! چند هفته قبل هم در بازی با تراکتور هم به بدترین شکل ممکن شایان را زدند و این بازیکن را سه هفته نداشتیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد. آقای برانکو وقتی می‌گوید به عنوان یک مربی داوری را بلد است به همین موارد اشاره می‌کند، داوری فقط اوت و کرنر و آفساید نیست و بعضی اوقات یک خطای ساده هم می‌تواند تیم را برهم بزند و شما ببینید بعد از آن خطا وقتی می‌بینی داور هیچ واکنشی ندارد از نظر عصبی و بدنی چه آسیبی وارد می‌شود. با این حال ما همیشه برای قشر داوری احترام قائل هستیم و تلاش می‌کنیم و روی بازی خودمان تمرکز داریم.

عالیشاه در مورد اعتراضات ادامه دار تیم‌ها به داوری هم گفت: این مسائل همیشه وجود داشته است و قبلاً هم در مورد آن صحبت کردم. الان همه می‌گویند پرسپولیس از داوری سود برده و. اشتباه داوری همیشه در فوتبال همه جای دنیا وجود دارد و نباید بیشتر از این به آن پرداخته شود. هیچ داوری از روی عمد اشتباه نمی‌کند همانطور که ما به عنوان بازیکن شاید در یک بازی خیلی اشتباه داشته باشیم و نباید به این شکل آنها را تحت فشار قرار داد.

وی در پایان با اشاره به حضور مهدوی کیا در تمرین پرسپولیس و اینکه شماره پیراهن او را در حال حاضر برتن می‌کند هم گفت: ایشان یکی از اسطوره های فوتبال کشورمان هستند و هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی یک الگو برای همه بازیکنان هستند و من خیلی خوشحالم که پیراهن چنین بازیکن بزرگی را بر تن کرده ام و امیدوارم بتوانم هم از حیث فنی و هم اخلاقی گوشه‌ای از خصوصیات ایشان را داشته باشم و آقا مهدی واقعا برای همه ما یک الگو محسوب می‌شود.

انتهای پیام/