به گزارش پارس نیوز، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو کاپیتان اول و دوم تیم ملی، پس از حضور در تراکتورسازی، این روزها در تیم ملی نیز از کنار هم دور نمی شوند و در تصاویر نیز این دو پشت به پشت یکدیگر دیده می شوند.


این دو بازیکن که سال هاست در تیم ملی حضور دارند این روزها سخت به دنبال حضور در جام ملت ها هستند تا بتوانند در کسب مهمترین افتخار تاریخ تیم ملی شریک باشند. البته درباره وضعیت بدنی این دو بازیکن احتمالا اوضاع کاملا متضاد باشد چرا که شجاعی این روزها در آمادگی کامل به سر می برد اما اشکان به دلیل مصدومیتی که گریبانگیرش شده بود در پی کسب بهبودی لازم است و به همین دلیل اگر نتواند سلامتی کامل خود را باز یابد بالاجبار راه ایران را در پیش خواهد گرفت.

 


هر چند پیش از این دیده بودیم که سرمربی تیم ملی هر از گاهی یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی را پیش از تورنمنتی مهم کنار می گذاشت تا جا برای بازیکنان جوان باز شود و به همین دلیل برخی احتمال این اتفاق را برای بازیکنانی همچون شجاعی و دژاگه نیز می دادند اما به احتمال قوی این اتفاق در این دوره نخواهد افتاد و با توجه به اعتقادی که کی روش به این دو بازیکن دارد در صورت عدم مصدومیت آنها را برای این مسابقات به همراه خواهد داشت.


با توجه به این موضوع می توان گفت که به احتمال فراوان تورنمنت جام ملت های آسیا 2019 به احتمال قوی آخرین تورنمنت مهم شجاعی و دژاگه در تیم ملی خواهد بود و به همین دلیل هر دو بازیکن به دنبال آن هستند تا بتوانند با رسیدن به فرم ایده آل، خاطره خوبی برای خود از حضور در این بازی ها مهیا کنند.