به گزارش پارس نیوز، این صحنه به قدری تاثیرگذار بود که واکنش های متفاوتی را در پی داشت از جمله یک دختر آلمانی با انتشار این تصویر در توئیتر خود نوشته بود:« مردی پیدا کنید که شما را نگه دارد همانطور که بیرانوند این توپ‌ را نگه داشته!»،واکنش هایی که تنها به این توئیت ختم نشد تا آن روزها کری خوانی گلر لرستانی فوتبال ایران با اصطلاح"چطوری کریس" به یکی از ترندهای جالب توجه در فضای مجازی تبدیل شود.


صحنه ای که شاید اوج کار تیم ملی ایران در جام جهانی باشد، لحظه ناکامی ستاره ای همچون کریس رونالدو مقابل دروازه بان گمنامی که جستجوی نامش هزاران مطلب روی صفحه مانیتور شما بیاورد. اما علیرضا بیرانوند که قصد داشت بعد از جام جهانی مثل سایر ستاره های تیم ملی راهی فوتبال اروپا شود و لقب لژیونر را برای خود به ارمغان بیاورد در نهایت بعد از هفته ها گمانه زنی در پرسپولیس ماند تا دوباره نفر اول قهرمان لیگ باشد، اتفاقی که حالا او را به تنها ملی پوش از اردوی سرخپوشان لقب داده است.

 


در حاشیه یکی از تمرینات دیروز صحنه ای از دروازه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس توسط عکاس باشگاه خبرنگاران جوان شکار شده است که شباهت فوق العاده ای به صحنه های ثبت شده بعد از سیو طلایی بیرانوند مقابل ضربه پنالتی علیرضا بیرانوند دارد. او که همچنان انتخاب اول کارلوس برای حراست از چارچوب دروازه تیم ملی در تورنمنت مهم جام ملت های آسیا قلمداد می شود این روزها با انگیزه های فراوان خود را آماده می کند و همچنان در این راه قصد دارد خاطرات شیرین ترین و بهترین لحظه فوتبال حرفه ای خود را نیز زنده نگه دارد.


علیرضا بیرانوند شاید هیچ وقت نتواند از آن لحظه رویایی و تاریخی فاصله بگیرد، شاید هم این صرفا یک بزرگ نمایی ژورنالیستی و رسانه ای باشد اما واقعیت این است که گلر شماره یک ایران خاطرات شیرین جام جهانی برای فوتبالدوستان ایرانی را با آن سیو طلایی و حماسی رقم زد. چه بسا هر گلر دیگری هم جای او بود این گونه برخی مواقع با تکرار صحنه های بعد از آن لحظه تاریخی، خاطراتش را زنده نگه می داشت تا هم روحیه و اعتماد به نفسش بالا برود هم برای رقیبانش خط و نشان بکشد.